loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 659 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه دریاچه گرافیک - پارت 1

مجموعه دریاچه گرافیک - پارت 1


upload/uc_1148.jpg
مجموعه هزاران سورس گرافیکی ارزشمند

مورد نیاز طراحان و گرافیست ها ...

انواع طرح آماده بروشور، کارت ویزیت، پس زمینه طراحی

ست اداری (سربرگ، پوشه، پاکت نامه و ...)

قاب و فریم، تکستچر،لوگو، فونت، براش، اکشن، استایل و ...

مجموعه بزرگ سورس های گرافیکی ارزشمند شرکت Graphic River

کاملا اوریجینال شامل 9 DVD نقره ای




 

 

قیمت : 125,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی - متن و تکست آهنگ خوشبختی از امیر فرجام

آهنگ جديد و بسيار زيباي امیر فرجام  به نام " خوشبختی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : خوشبختی // خواننده : امیر فرجام 

ترانه : امین بامشاد // آهنگ و تنظیم : حسین سالاری مقدم

پخش آهنگ " خوشبختی " امیر فرجام



متن (شعر) آهنگ " خوشبختی " امیر فرجام

از وقتی عشق تو دنیامه
این دنیا هم رنگه رویامه
از وقتی هستی تو این خونه
خوشبختی واسم چه آسونه
لبریزم از حس خوشبختی
آسونه حتی واسم سختی
آرومم وقتی که می خندی
به عشقم همیشه پا بندی
عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصل به جونم
من با این دل دیوونه م
می دونی بی تو نمی تونم
عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصل به جونم
من با این دل دیوونم
می دونی بی تو نمی تونم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
این حس چقدر خوبه قلبم که می کوبه وقتی هستی کنارم
از بس دوست دارم حتی یه لحظه هم من از تو چشم بر نمی دارم
این سرنوشتمه دنیا بهشتمه وقتی هستی تو عشقم
قلبت که با منه آینده روشنه چه خوبه با تو سرنوشتم
عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصل به جونم
من با این دل دیوونم
می دونی بی تو نمی تونم
عشق من باهات می مونم
بگو عشقت وصل به جونم
من با این دل دیوونم
می دونی بی تو نمی تونم
♫♫♫♫♫♫
عشق من باهات می مونم
باهات می مونم
باهات می مونم
باهات می مونم
عشق من باهات می مونم
باهات می مونم
    ♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.5 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

گوشی موبایل طرح آیفون 6 با سیستم عامل اندروید

گوشی موبایل طرح  آیفون 6 با سیستم عامل اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2301.jpg

با سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت بیسیم WIFI

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی حرارتی و کیفیت بدنه عالی

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب با کیفیت5 مگاپیکسل واقعی و قابلیت فوکوس اتوماتیک

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

اولین کسی باشید که آیفون 6 را در دست میگیرید

بــــــا تنــهــــا یــــک پنجــــــم هزینـــــــه صـــاحــــب آیفــــون 6 شویــــــد

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک به همراه کاتالوگ

قابلیت نصب کلیه بازی ها و نرم افزار های اندروید و اجرای فیلم ها با کیفیت HD و فول HD

 

قیمت : 2,450,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 19,615
  • بازدید سال : 184,655
  • بازدید کلی : 19,839,211
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات