loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2077 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)



راهنمای جستجو : دانلود - موسیقی - موسیقی بیکلام - موسیقی بیکلام ایرانی - ورژن پیانو انتخاب شادمهر عقیلی - موسیقی بیکلام انتخاب - استاد فریبرز لاچینی - پادشاه دانلود


و برای این  ساعت شما موسیقی بیکلام زیبایی را آماده کرده ایم.
ورژن پیانو انتخاب شادمهر عقیلی با اجرای استاد فریبرز لاچینی که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد

ورژن پیانو آهنگ انتخاب شادمهر عقیلی
 

درگیر رویای توام، من و دوباره خواب کن
دنیا اگه تنهام گذاشت، تو من و انتخاب کن

دلت از آرزوی من، انگار که بی خبر نبود
حتی تو تصمیمای من، چشمات بی اثر نبود
خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم
درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم
باور نمی کنم ولی، انگار غرور من شکست
اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست
هر کاری می کنه دلم، تا بغضمو پنهون کنه
کی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه
یا داغ رو دلم بزار، یا که از عشقت کم نکن
تمام تو سهم منه، به کم قانعم نکن



فریبرز لاچینیشادمهر عقیلی
Download  Download  

Password : www.radiobaran.com

 Size :   08  Mb

 

لوبيا سحرآميز

جذاب و باور نكردني

بهترين هديه براي روز عشق

هديه اي مناسب براي كسي كه دوستش داريد!

 خوش سليقه ها حتما خوششون مياد!!

 

پس از كاشت و رشد روي برگ هاي لوبيا

 جمله بسيار زيبايي نمايان خواهد شد

لوبياي سحرآميز  بهترين هديه براي دوستان وفرزندانتان

» قیمت: 6,500 تومان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1,062
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,227
  • بازدید ماه : 29,936
  • بازدید سال : 228,165
  • بازدید کلی : 19,882,721
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات