loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 373 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید امیر فخرالدین به نام رابطه بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید رابطه از امیر فخرالدین - متن و تکست آهنگ رابطه از امیر فخرالدین

آهنگ جديد و بسيار زيباي امیر فخرالدین  به نام " رابطه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : رابطه // خواننده : امیر فخرالدین

ترانه : مهدیه عرب و ساحل سعیدی // آهنگ : امیر فخرالدین // تنظیم : فرهاد نیکزاد

میکس : مسعود مفیدی

پخش آهنگ " رابطه " امیر فخرالدین



متن (شعر) آهنگ " رابطه " امیر فخرالدین

یه جوریه , رابطمون که خوابش هم نمیدیدم
واسه ی لحظه ی دیدنت زمان رو از دست نمیدم
حسی که از تو با منه , انقدر زیاده که نگو
دوست دارم اون لحظه رو که , با تو میشم روبه رو
دلهره دارم نکنه , یه وقت ازم خسته بشی
محاله که بتونی , به هیچکی وابسته بشی
چه خوبه , با احساس دستامو میگیری
خوشبختم ,  بی دردم با من که راه میری
لبخندت , دنیامه , دنیام و دوست دارم
از تو چشامو برنمیدارم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫  پادشاه دانلود   
www.dlking.ir 
هر ساعت  شبانه روز , فقط به تو فکر میکنم
منتظرم بیای پیشم , ساعتمو چک میکنم
هوش و حواسم پیشته , یه لحظه آروم نمیشم
به عکسامون زل میزنم , یه عاشق دو آتیشه م
به عشق تو ساز میزنم ترانه ی جدید میگم
از وقتی که عاشقت شدم , انگار یه آدم دیگم
چه خوبه , با احساس دستامو میگیری ,
خوشبختم ,  بی دردم با من که راه میری
لبخندت , دنیامه , دنیام رو دوست دارم ,
 از تو چشمام رو برنمیدارم
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 455
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 455
  • بازدید ماه : 19,894
  • بازدید سال : 184,934
  • بازدید کلی : 19,839,490
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات