loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2282 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید ملایم و احساسی از رامین کسرایی به نام زیبای من به همراه متن شعر آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ ایرانی - ترانه های ایرانی - اهنگ جدید زیبای من - رامین کسرایی - اهنگ جدید و احساسی رامین کسرایی به نام زیبای من - متن اهنگ زیبای من - متن اهنگ جدید رامین کسرایی به نام زیبای من - متن شعر آهنگ و دانلود زیبای من از رامین کسرایی - پادشاه دانلود

من تموم ارزوهامو تو چشمای تو دیدم ...گل سرخ عاشقی رو از نگاه تو چیدم

برای این ساعت شما آهنگ جدید و زیبایی به نام زیبای من را با صدای رامین کسرایی برای شما اماده کرده ایم. ترانه این اهنگ زیبا و موسیقی ملایم و احساسی این اثر نیز از خود رامین کسرایی است. علاوه بر لیتک دانلود برای علاقه مندان متن  و تکست این اهنگ زیبا را اماده نمودیم

نام آهنگ : زیبای من // خواننده : رامین کسرایی

ترانه، آهنگ و تنظیم : رامین کسرایی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست ،شعر آهنگ زیبا من


زیبای من ای عشق قدیمی ..ای غریبه آشنای صمیمی

با تو بودن ارزومه... جای خالیت روبرومه

اینجا نیست مثل تو برای قلب عاشقم ... حالمو با کی بگم

این بغض تموم صدامو گرفته... این گریه سوی چشامو گرفته

من تموم ارزوهامو تو چشمای تو دیدم ... گل سرخ عاشقی رو از نگاه تو چیدم

اون نگاه تو نگاه تو هنوز می بنیم ...رفتی بازم روبروی قاب عکس تو می شینم

اینجا نیست مثل تو برای قلب عاشقم... حالمو باید به کی بگم..


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

زیبای من

 

کیفیت 320

زیبای من

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

زیبای من

 

کیفیت 320

زیبای من

 برای اطلاع و دریافت جدید ترین اهنگ های و مطالب عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
خدا نگذره از کسایی که شیر حموم رو تو وضعیت دوش میبندن و میان بیرون....!!!



نیم ست مدرن پرنسس در 3 رنگ

طراحی بسیار شیک و تک

با کیفیت بسیار عالی و با رنگ ماندگار

در 3 رنگ یاقوتی , لاجوردی و مشکی

سبک و لخت با قابلیت ست شدن بر تمام رنگ پوستها

ساخت کشور انگلیس با دوام و مقاوم

محصولی پرفروش در سال 2011

دراای محبوبیت زیاد در بین بانوان کشوری های آمریکای لاتین

دارای گردنبند و گشواره بسیار زیبا و مدرن

رنگ نیم ست قیمت به تومان لینک خرید
23,900
23,900
23,900

 

» قیمت: 23,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 646
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 15,287
  • بازدید سال : 180,327
  • بازدید کلی : 19,834,883
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات