loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 405 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد آهنگ
در بسیاری از سایت ها نام آهنگ به اشتباه به خاطر تو درج شده که صحیح آن به خاطر توئه میباشد
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام به خاطر توئه - متن و تکست آهنگ به خاطر توئه پیمان زارعی
آهنگ جديد و بسيار زيباي پیمان زارعی  به نام " به خاطر توئه   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).
نام آهنگ : به خاطر توئه // خواننده : پیمان زارعی
ترانه و آهنگ : پیمان زارعی // تنظیم : نیما بهادری فر / میکس : احسان احمدی
پخش آهنگ " به خاطر توئه " پیمان زارعی


متن (شعر) آهنگ " به خاطر توئه " پیمان زارعی

درکم کن می دونم می تونی
چترم باش تو شب بارونی
من دنیام باور حرفاته
قلب من تو کف دستاته
قلب من تو کف دستاته
به خاطر توئه این همه دل خوشی
تو که با خنده هات غصه رو می کشی
من و تو با همیم تا ته زندگی
داری برای من همیشه تازگی
داری برای من همیشه تازگی
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
باور کن تو فقط می تونی
از دنیام غم و بر گردونی
حس کردم که پر از تردیدی
می دونم حسم و فهمیدی
می دونم حسم و فهمیدی
به خاطر توئه این همه دل خوشی
تو که با خنده هات غصه رو می کشی
من و تو با همیم تا ته زندگی
داری برای من همیشه تازگی
داری برای من همیشه تازگی
   ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت  128  حجم: 3.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 731
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 731
  • بازدید ماه : 20,170
  • بازدید سال : 185,210
  • بازدید کلی : 19,839,766
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات