loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 344 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 18000تومان 
قيمت : 15000 تومان
تاتو شب نما Glow Tattoo

حتماً تا كنون براي شما نيز اتفاق افتاده است كه طرح تاتويي توجه شما را به خود جلب كرده باشد، اما به دليل معايبي كه تاتوي دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر كرده ايد ما با معرفي اين محصول شگفت انگيز اين امكان را به شما مي دهيم كه تاتو هاي فوق العاده زيبايي را به صورت موقت و ۷ روزه در اختيار داشته باشيد. از جمله محاسن اين محصول سرعت عمل بالا، بدون درد و عوارض، و ضد آب بودن آن مي باشد.



آهنگ جدید عماد به نام ممنونم بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : ممنونم // خواننده : عماد 

ترانه و آهنگ : یاسین فیض بخش // تنظیم: آرش عابدی

Song name: Mamnonam                  Singer: Emad

Lyrics & Music: Yasin Fayzbakhsh        Arrangement: Arash Abedi

Download  Emad  New song called Mamnonam

متن(شعر) آهنگ " ممنونم " عماد


ممنون که اومدی ممنون که رفتی

من موندمو اسم قشنگت

 ممنون که حرفاتو زدیو من موندمو حرفای تلخت

 من بی تو دنیا رو دنیا ندیدم مثل جهنم بود هرشب واسه من

 این عادتای همیشگیمه دل بستنو کندنو رفتن

هر وقت که میرم تو خودم میسوزه قلبم بیخودی

 هی با خودم میگم آخه چی میشد عاشق میشدی

هر وقت که میرم تو خودم میسوزه قلبم بیخودی

 هی با خودم میگم اخه چی می شد عاشق میشدی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

ممنون که اومدی ممنون که رفتی

من موندمو اسم قشنگت

 ممنون که حرفاتو زدیو من موندمو حرفای تلخت

 من بی تو دنیا رو دنیا ندیدم مثل جهنم بود هرشب واسه من

 این عادتای همیشگیمه دل بستنو کندنو رفتن

هر وقت که میرم تو خودم میسوزه قلبم بیخودی

 هعی با خودم میگم آخه چی میشد عاشق میشدی

هر وقت که میرم تو خودم میسوزه قلبم بیخودی

 هعی با خودم میگم اخه چی می شد عاشق میشدی

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.09 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.23 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " ممنونم " در وبلاگ شما






خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,521
  • بازدید ماه : 16,991
  • بازدید سال : 182,031
  • بازدید کلی : 19,836,587
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات