loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 638 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

 

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا



آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی بهمراه متن

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کدپخش آهنگ

نام آهنگ : تو باشی // خواننده : احمد سعیدی

Download  Ahmad Saeedi  New song called To Bashi

متن(شعر) آهنگ " تو باشی " احمد سعیدی


با عرض عشق و خواهش رفتم بگم میخوامش

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیه

عاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

منزل تو شنیدم نذره و سفره چینه

عزیز میاد خونتون عروسشو ببینه

چادر گلیتو سر کن رخت سفید به تن کن

میخوام همه بدونن عشقم قشنگترینه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت

چه کنم دیگه کار سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده

دیگه حالم از این حرفا گذشته

با عرض عشق و خواهش رفتم بگم میخوامش 

گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش

گفتم یه عرضی دارم در حد چند ثانیه

 عاشق چشماش شدم راستش یه چند سالیه

راستش یه چند سالیه

میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت چه کنم دیگه کاره سرنوشته

آخه عشق تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده دیگه حالم از این حرفا گذشته

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.49 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 2.98 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " تو باشی "





موبر سان دپیل

شما هم می توانید به جمع پرفروش ترین ، کار آمد ترین محصول موبر ها بپیوندید

آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟

با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟

از بین بردن با زحمت زیاد ؟

به کمک مواد شیمیایی ؟

کندن موهای زائد ؟

سریعتر از آنچه که فکر می کنید موهای زائد ازبین میرود

فقط با چند حرکت ساده دست

موبر سان دپیل SunDepil

مخصوص آقایان و خانمها

موبر معجزه گر سان دپیل

خريد پستي
قیمت: 11400تومان 
قيمت : 9500 تومان
موبر sundepil
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,361
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,549
  • بازدید ماه : 19,019
  • بازدید سال : 184,059
  • بازدید کلی : 19,838,615
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات