loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 4106 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (1)

اهنگ زیبا و جدیدی از بهنام صفوی به نام  نامه عشق  بهمراه متن آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - دانلود ترانه های جدید - دانلود آهنگ های جدید - اهنگ های جدید ایرانی - دانلود اهنگ نامه عشق - اهنگ نامه عشق بهنام صفوی - متن اهنگ نامه عشق بهنام صفوی - پادشاه دانلود

نامه عشق ، عاشقانه ای از بهنام صفوی هدیه به پیشگاه امام هشتم. نامه عشق نام آهنگی جدید و زیباست که به سفارش شبکه دوم سیما و به مناسبت تولد امام رضا تهیه شده است. ترانه جدید و زیبای بهنام صفوی به نام نامه عشق  با ترانه ای از سید محمد کاظمی ساخته شده است.

قلبم از خودش بیخوده مثل کفترا هوایی شده

نام آهنگ : نامه عشق // خواننده : بهنام صفوی 

ترانه : سید محمد کاظمی // آهنگ و تنظیم : بهنام صفوی


متن آهنگ


دوباره دلم برات تنگ شده

از غم دوری تو تب کردم

من مقصرم خودم میدونم

همه روزامو خودم شب کردم

من همش بهونه آوردم که

راه خونه ی تو خیلی دوره…

اما عشق تو مث بارون شد

داره چشم های منو میشوره

من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم

چشم من رو به احساس تو وا شد

قلبم از خودش بی خوده مث کفترا هوایی شده

زیر نامه ی عشق من امضا شد

خودت امشب همه چیرو خوندی

از نگاه من عاشق پیشه

بهترین صحنه ی عمره وقتی

چشم من از عشق تو تر میشه

یه صدایی توی گوشم می گفت

حق نداری که مردد باشی

دورترین فاصله ها نزدیکه

شرطش اینه که تو مقصد باشی

من به عشق تو پر زدم تا دوباره پیش تو اومدم

چشم من رو به احساس تو وا شد

قلبم از خودش بی خوده مث کفترا هوایی شده

زیر نامه ی عشق من امضا شد


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

نامه ی عشق

 

کیفیت 320

نامه ی عشق

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

نامه ی عشق

 

کیفیت 320

نامه ی عشق

 

برای اطلاع و دریافت جدیدترین مطالب و اهنگ ها عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نمیکند و تنها اپدیت های روزانه را به اطلاع خواهد رساند

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
تکرار همه چیز در دنیا خسته کننده است...
اما تو مثل نفسی ... تکرارت تضمین زندگی است....

 

شارژر اختاپوسي

شارژر همه كاره 2012

10 in 1

مناسب براي شارژ تمام گوشيهاي تلفن همراه

با شارژر اختاپوسي هر نوع گوشي موبايل را مي توانيد شارژ كنيد

در هر جاي اين كره خاكي يا حتي در هر جايي خارج

 از اين كره خاكي كه هستيد،

پيام Low Battery را نخواهيد ديد...!!!

حتي در بيابانهاي مريخ نيز پيام Low Battery را نخواهيد ديد..!!!

 شارژرهمه كاره يعني نهايت تكنولوژي.....

سازگار با انواع گوشيهاي سوني اريكسون،

 نوكيا ،موتورلا، ال جي، سامسونگ

» قیمت: 12,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sina در تاریخ 1393/02/07 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

ally bood site


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,230
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,418
  • بازدید ماه : 18,888
  • بازدید سال : 183,928
  • بازدید کلی : 19,838,484
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات