loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 388 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید افشین آذری به نام منو نبخش بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ منو نبخش از افشین آذری - متن و تکست آهنگ منو نبخش افشین اذری - کد پخش آهنگ منو نبخش برای وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي افشین آذری  به نام " منو نبخش  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : منو نبخش // خواننده : افشین آذری

ترانه : محمدرضا نیک سجل // آهنگ : افشین آذری // تنظیم و میکس : علیرضا پویان

پخش آهنگ " منو نبخش " افشی آذری




متن (شعر) آهنگ " منو نبخش " افشین آذری

اگه یه بار دیگه ناراحتت کردم و رفتم منو نبخش
اگه یه بار دیگه من به تو بد کردم رفتم منو نبخش
منو نبخش اگه یه لحظه هم تنهات بذارم
منو نبخش اگه بازم واسه تو کم بذارم
منو نبخش، نبخش ، نبخش
بیا این من و اینم غرورمن بزن و بشکن و تلافی بکن
بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن
فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن
بیا این من و اینم غرورم بزن و بشکن و تلافی بکن
بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن
فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
اگه یه بار دیگه بدون تو نفس کشیدم منو نبخش
اگه یه بار دیگه از عشقمون پا پس کشیدم منو نبخش
منو نبخش اگه بازم دل تو رو شکستم
منو نبخش اگه این دفعه دل به تو نبستم
منو نبخش، نبخش ، نبخش
بیا این من و اینم غرورمن بزن و بشکن و تلافی بکن
بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن
فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن
بیا این من و اینم  غرورمن بزن و بشکن و تلافی بکن
بیا این منو این دل عاشقم هر کاری دوست داری باهاش بکن
فقط جون هر کی که دوستش داری این دفعه پشتم و خالی نکن
♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 10.4 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 4.37 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " منو نبخش " افشین آذری  در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 1,171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,839
  • بازدید ماه : 1,260
  • بازدید سال : 166,300
  • بازدید کلی : 19,820,856
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات