loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 580 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تبلت پیر کاردین مدل PC7518

تبلت  پیر کاردین مدل PC7518

Pierre Cardin


تلفیق مد و تکنولوژی در PIERRE CARDIN


با  تبلت  پیر کاردین در خرید لپ تاپ  صرفه جویی کنید

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3

تبلت پیر کاردین همه نیاز های شما به لپ تاپ   بــــرآورده میـسازد

 یکی از کامل ترین تبلت های جهان با امکان اتصال کابل HDMI

 

قیمت : 3,620,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام میخوامت بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید میخوامت شهاب بخارایی - متن و تکست آهنگ میخوامت شهاب بخارایی

آهنگ جديد و بسيار زيباي شهاب بخارایی  به نام " میخوامت  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : میخوامت // خواننده : شهاب بخارایی

ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی // تنظیم : سعید ساشا // میکس : محمد کلهر

پخش آهنگ " میخوامت " شهاب بخارایی




متن (شعر) آهنگ " میخوامت " شهاب بخارایی

دستامون از هم دیگه دوره
اما قلبامون با هم  جوره
می خوامت باید با من باشی
می ترسم از این که تنها شی
راضی بودم از این که بودی
با هیشکی غیر از من نبودی
می خوامت تا ابد می خوامت
قلبم رو می زنم به نامت
راضی بودم از این که بودی
با هیشکی غیر از من نبودی
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
وقتی که نیستی من دلگیرم
عکست رو تو بغل می گیرم
دنیام و میدم با تو باشم
نباشی می خوام که نباشم
می خوامت تا ابد می خوامت
قلبم رو می زنم به نامت
♫♫♫♫♫♫
دستامون از هم دیگه دوره
اما قلبامون با هم جوره
می خوامت باید با من باشی
می ترسم از این که تنها شی
راضی بودم از این که بودی
با هیشکی غیر از من نبودی
می خوامت تا ابد می خوامت
قلبم رو می زنم به نامت
راضی بودم از این که بودی
با هیشکی غیر از من نبودی
  ♫♫♫♫♫♫      ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

مجموعه نرم افزاری آیفون

مجموعه عظیم آیفون - iPhone 2012


upload/uc_1127.jpg
مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها،

بازی ها و سرگرمی های گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد


اگر یکی از محصول اپل را دارید، در خرید این مجموعه درنگ نکنید !

عرضه شده در سال 2012
و همچنین تمامی مدل های آیپد و آیپاد

پکیج اورجینال  بسیار شیک شامل 2 DVD نقره ای

با دفترچه راهنمای فارسی فارسی برای تمام برنامه ها

قابل استفاده بر روی تمامی مدل های گوشی های iPhone

 

قیمت : 95,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 20,037
  • بازدید سال : 185,077
  • بازدید کلی : 19,839,633
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات