loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 684 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید ندیم به نام سفر بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید ندیم به نام سفر - متن و تکست آهنگ سفر از ندیم- متن و دانلود آهنگ سفر ندیم

آهنگ جديد و بسيار زيباي ندیم   به نام " سفر " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : سفر // خواننده : ندیم

ترانه : مهرزاد امیرخانی //آهنگ : امین علیپور // تنظیم و میکس : رضا پناهی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " سفر " ندیم



متن (شعر) آهنگ " سفر " ندیم 

سفر شروع فاصله ست بازم دلم شکست
دوباره رفت و عکسش اینجا رو به روم نشست
به جز یه بغض بی صدا ازم چی باقیه
جدایی راحت آشنایی اتفاقیه
به جای هر دومون عذاب می کشم
خدا می خواسته اینجوری من عاشقت بشم
بدون تو ببین که حال من بده
مگه بلایی مونده که سرم نیومده
تو لااقل منو به دست شب نده
درسته یا غلط خودت بگو به من
تو بودی اوج غصه ها کشیده قلب من
من از تو دلخورم حواس تو کجاست
که این همه هوای گریه بین ما دوتاست
خودت بهم بگو که شاید اشتباه ست
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
یه عمر چشای من به در همیشه منتظر نشسته خیس و بی صدا
تو یه عمر نبودی و نشد که حس ما دوتا دوباره ساده باشه مثل اون روزا
به جای هر دومون عذاب می کشم
خدا می خواسته اینجوری.من عاشقت بشم
بدون تو ببین که حال من بده
مگه بلایی مونده که سرم نیومده
تو لااقل منو به دست شب نده
درسته یا غلط خودت بگو به من
تو بودی اوج غصه ها کشیده قلب من
من از تو دلخورم حواس تو کجاست
که این همه هوای گریه بین ما دوتاست
خودت بهم بگو که شاید اشتباه ست
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
Nadim Ft song called "Travel" with  text (lyrics) This song is ready for visitors. You can listen the songs online or download and link it with two quality players see this beautiful song on your website or blog. (To receive this code should be registered). Song Name: Travel / / Artist: Nadeem lyrics: M Amirkhani / / Song: Amin Alipour / / Set Mix: Reza Panahi
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 666
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,266
  • بازدید ماه : 2,266
  • بازدید سال : 232,129
  • بازدید کلی : 19,886,685
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات