loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 363 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي



آهنگ جدید رضایا به نام فقط بعضی وقتا بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : فقط بعضی وقتا // خواننده : رضایا

ترانه و آهنگ : رضایا // تنظیم : سعید شمس

Song name: Faghat BaziVaghta                 Singer: Rezaya

Lyrics & Music: Rezaya       Arrangement: Saeed Shams

Download  Rezaya  New song called Faghat Bazi Vaghta

متن(شعر) آهنگ " فقط بعضی وقتا " رضایا


بعضی وقتا فقط دلم تنگ میشه برات

بعضی وقتا فقط توی گوشمه صدات

بعضی وقتا باور کن فقط بعضی وقتا

بعضی روزا دوست دارم بدونم کجایی

بعضی شبام شده تو خوابم بیایی

بعضی شبا جالبه فقط بعضی شبا

بعضی روزا یه کم استرس دارم

حس میکنم هنوز بهت حس دارم

بعضی وقتام یه کم ازت حرص دارم

بعضی روزا خنده هات یادم میاد

بعضی روزا غصه دارم خیلی زیاد

بعضی شبام دلم فقط تورو میخواد

مثل تو که اشکای من و بعضی وقتا میدیدی

حرفامو فقط بعضی وقتا میشنیدی

مطمئن بودی دوست دارم اما واست مهم نبود

تو بودی که ادعات میشد مال منی

گفتی هرجا که برم دنبال منی

خب چرا پس هیچ حرفی نمیزنی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

بعضی وقتا تنها لب دریا میشینم

تو خیالم آینده رو با تو میبینم

بعضی وقتا چه سخته فقط بعضی وقتا

بعضی وقتا حوصله خودمم ندارم

بگو تورو کجای دلم بذارم بگو

بعضی وقتا انگاری که طلسمم کردی

تو وجود خسته ی من یه حس سردی

من اینجوری بی طاقت و تو انقد خونسردی

بعضی کارات به دل من نمیشینه

حتی روبروم وایستی چشام نمیبینه

آره بعضی وقتا حال و روز من اینه

مثل تو که اشکای من و بعضی وقتا میدیدی

حرفامو فقط بعضی وقتا میشنیدی

مطمئن بودی دوست دارم

اما واست مهم نبود

تو بودی که ادعات میشد مال منی

گفتی هرجا که بره دنبال منی

خب چرا پس هیچ حرفی نمیزنی

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.57 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.77 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " فقط بعضی وقتا " در وبلاگ شما





قیمت ها شکسته شد!! گران نخرید!!

قيمت : 22800تومان 
قيمت : 19000 
تومان

خريد پستي           خريد پستي

RIDDEX وسـيـله اي جديد براي شما كه ميتوانيد آنـرا به پريز برق بزنيدتا با ارسال پالس هاي ديجيتالي در سيم هاي شبكه برق داخل ديوار هاسوسك و موش ها را براي هميشه از خونه شـما فـراري بـديـد

عملكرد اين دستگاه فوق العاده ساده است فقط كافيست دو شاخه دستگاه را به پريز برق وصل كرده و بدون هيچ خطر و آثار سوء جانبي براي هميشه از شر موش، سوسك درشت آمریکایی، مورچه و عنكبوت در منزل خود راحت شويد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,445
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,633
  • بازدید ماه : 19,103
  • بازدید سال : 184,143
  • بازدید کلی : 19,838,699
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات