loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 433 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید کیانوش فرد به نام گذشتم بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ گذشتم از کیانوش فرد - متن و تکست آهنگ گذشتم کیانوش فرد. متن و دانلود آهنگ گذشتم 

آهنگ جديد و بسيار زيباي کیانوش فرد  به نام " گذشتم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : گذشتم // خواننده : کیانوش فرد 

آهنگ و تنظیم : کیانوش فرد // میکس : ارمان محمدی

پخش آهنگ " گذشتم " کیانوش فرد



متن (شعر) آهنگ " گذشتم " کیانوش فرد

بدون تو دارم تموم میشم بدون تو دارم آب میشم
بدون تو تحقیر شدم بیا ببین چی شدم
بدون تو تنهام میگن یه تنهایی خاصه
یه حسی توی قلبم هست که میگه باید بی تو بسازه
دیگه گذشتم از خودم که تو …
گذشتم از خودم که تو به همه ی آرزوهات برسی
همیشه خواستم از خدا به هرچی میخوای برسی
تو داری دور میشی و من جون میکنم تو زندگی
فقط بگو بدون من غصه هاتو داری به کی میگی
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫ پادشاه دالود
www.dlking.ir 
غمت نباشه خوب من نه که داغون نشدم
نه که فراموشت کنم میگن که دیوونه شدم
میسپارمت دست خدا برو به آرزوت برس
به لحظه های عاشق همیشه پیش روت برس
دیگه گذشتم از خودم که تو …
گذشتم از خودم که تو به همه ی آرزوهات برسی
همیشه خواستم از خدا به هرچی میخوای برسی
تو داری دور میشی و من جون میکنم تو زندگی
فقط بگو بدون من غصه هاتو داری به کی میگی
  ♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 19,532
  • بازدید سال : 184,572
  • بازدید کلی : 19,839,128
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات