loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 602 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید امیر علی زمانیان و مهران عباسی به نام آخرین انتخاب بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ آخرین اتتخاب از امیرعلی زمانیان و مهران عباسی - متن و تکست آهنگ اخرین اتتخاب مهران عباسی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهران عباسی و امیرعلی زمانیان  به نام " آخرین انتخاب  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : اخرین انتخاب // خواننده : امیرعلی زمانیان و مهران عباسی

ترانه : علی بحرینی // آهنگ : امیرعلی زمانیان // تنظیم : مهران عباسی

پخش آهنگ " آخرین انتخاب " مهران عباسی و امیرعلی زماینان




متن (شعر) آهنگ " آخرین انتخاب " امیرعلی زمانیان و مهران عباسی

داری آماده میشی تا بیای پیشم
داری میای و دارم دیوونه میشم
هرچه که میخواستم  این بار با تو میشه
امروزو یادم میمونه تا همیشه
داره عشقت واسم هی مهمتر میشه
همه ی دنیای من یه نفر میشه
داره این ماجرا برای هر دومون
هیجان آور میشه
چی توی چشاته که چی توی صداته که
از خودم بی خود شدم
منم از خدامه که اوج خواسته هامه که
تو بشی مال خودم
چی توی چشاته که چی توی صداته که
از خودم بی خود شدم
منم از خدامه که اوج خواسته هامه که
تو بشی مال خودم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
بهم حق بده که عاشق تو باشم
نتونم یه روزم از فکرت جدا شم
حالم بهتر میشه میشنوم صداتو
لحظه های خوب من همش برا تو
با تو یه حالتی به قلبم دست داده
با تو یه اتفاقی برام افتاده
این که آخرین انتخاب هم باشیم
احتمالش زیاده
چی توی چشاته که  چی توی صداته که
از خودم بی خود شدم
منم از خدامه که اوج خواسته هامه که
تو بشی مال خودم
چی توی چشاته که  چی توی صداته که
از خودم بی خود شدم
منم از خدامه که اوج خواسته هامه که
تو بشی مال خودم
    ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128    حجم: 3.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,115
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,303
  • بازدید ماه : 18,773
  • بازدید سال : 183,813
  • بازدید کلی : 19,838,369
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات