loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 728 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

موزیک ویدیو جدید رضا یزدانی به نام آدم یه جاهایی رو مجبوره

همراه با متن (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : موزیک ویدیو جدید آدم یه جاهایی رو مجبوره از رضا یزدانی - متن آهنگ ادم یه جاهایی رو مجبوره

موزیک ویدیو جديد و بسيار زيباي رضا یزدانی به نام " آدم یه جاهایی رو مجبوره " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. این آهنگ از البوم ساعت فراموشی این هنرمند است . برای راحتی کاربران گرامی شما میتوانید از 4 لینک که 3 تای آن مستقیم میباشد اقدام به دریافت آن کنید.

کسب درآمد

متن (شعر) آهنگ " آدم یه جاهایی رو مجبوره "

اشکاتو کی میشمره وقتی که دستای من از گونه هات دوره
رفتن همیشه اختیاری نیست..آدم یه جاهایی رو مجبوره
فکر کن همیشه مال من باشی..دنیا  مگه از این زیباترم  میشه
تو خیلی چیزهارو نمیفهمی…من خیلی حرفارو سرم میشه…

امروز اگه از من جدا باشی…دلواپس فردای تو نیستم
دنیا شبیه روزگارم نیست من مرد رویاهای تو نیستم
میرم با اینکه عاشقت هستم با اینکه چشمای تری دارم
ای کاش بفهمی که برای تو آرزو های بهتری دارم

خندت تو خونه م جا نمیگیره…سهم تو خورشیده نه خاموشی..
من عاشقانه میگذرم از تو…گاهی چه دلچسبه فراموشی
باورکن که این روزا به غیر ازمن چیزی تو رویاهات اضافی نیست
باید با قرصام مهربون تر شم ..بعد از تو روزی  دوتا کافی نیست..

ما قول دادیم مال هم باشیم..ما قول دادیم اینو میدونم
با گریه میگیم مرده و قولش…نامردم و قولم رو میشکونم
مثل فرشته ها شدی امشب…تو این لباس روشن توری
با گریه گم میشم تو مهمونا..دیدی یه جاهایی رو مجبوری…
www.dlking.ir
خندت تو خونه م جا نمیگیره…سهم تو خورشیده نه خاموشی..
من عاشقانه میگذرم از تو…گاهی چه دلچسبه فراموشی
باورکن که این روزا به غیر ازمن چیزی تو رویاهات اضافی نیست
باید با قرصام مهربون تر شم ..بعد از تو روزی  دوتا کافی نیست..

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود ویدیو موزیک از لینک 2


دانلود ویدیو موزیک از لینک 3


دانلود ویدیو موزیک از لینک 4


نظرتون در مورد این کلیپ؟...


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,471
  • بازدید ماه : 16,941
  • بازدید سال : 181,981
  • بازدید کلی : 19,836,537
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات