loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1332 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)
با دو کیفیت از چندین سرور مختلف
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ بی تو از علی لهراسبی - دانلود آهنگ چدید علی لهراسبی به نام بی تو - متن اهنگ بی تو از علی لهرابسی - اس ام اس عاشقانه - پادشاه دانلود
آهنگ جدید ، زیبا و شاد علی لهراسبی به نام " بی تو " هدیه این ساعت پادشاه دانلود به کاربران گرامی است. آهنگ " بی تو " همراه با متن ، تکست (شعر) آن با 2 کیفیت از چند سرور مختلف در ادامه قابل دریافت است امیدواریم از آن لذت ببرید.
نام آهنگ : بی تو // خواننده : علی لهراسبی 

متن ، تکست (شعر) آهنگ بی تو از علی لهراسبی 

تنها موندم تنها بي تو

ميدونستي که دنيامي تو

عکست اينجا موند رو ديوار

مي خندي تو انگار...


گفتم با تو گفتي بي من ميميرم من بي تو حتما
گفتم عشقم قلبم گيره گفتي امروز ديگه ديره
گفتم با تو گفتي بي من ميميرم من بي تو حتما
گفتم عشقم قلبم گيره گفتي امروز ديگه ديره

آرزومه که منو باور کني تو

با منو دلواپسي هام سر کني تو

بسپرم به دستاي تو زندگيمو

تو بشي مال منو من واسه ي تو


گفتم با تو گفتي بي من ميميرم من بي تو حتما
گفتم عشقم قلبم گيره گفتي امروز ديگه ديره
گفتم با تو گفتي بي من ميميرم من بي تو حتما
گفتم عشقم قلبم گيره گفتي امروز ديگه ديره


دانلود آهنگ بی تو با کیفیت 320

پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4


دانلود آهنگ بی تو با کیفیت 128

پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4


گوشی موبایل شیشه ای - کلیک کنید -



برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


پی نوشت 
 
خاتون... خودت بگو .. وقتی خدا تو را افرید چه مدت تماشایت کرد......




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,658
  • بازدید ماه : 17,128
  • بازدید سال : 182,168
  • بازدید کلی : 19,836,724
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات