loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1189 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)


راهنمای جستجو: دانلود – اس ام اس – اس عاشقانه – اس ام اس دوست داشتن – اس ام اس رفاقتی – اس نامزدی – love sms – اس جدید – اس ام اس جدید نامزدی – اس ام اس دوران نامزدی – اس دوستی - پادشاه دانلود


چند پیامک عاشقانه جدید برای این پست برای شما آماده کرده ایم.

امیدواریم از آن لذت ببرید.
دنیاتون خالی از عشق مباد.


——————-

تقصیر تو نیست!

همیشه همین گونه بوده ،

برو اما من پشت سرت دست نه ،

دل تکان می دهم .

————

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی .

————

گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی

آسمان را به زمین میدوختی .

————

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد ؛

درک کرد ، و از آن لذت برد .

————

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !

اما  از چشـــــم هایشان معلوم است ؛

که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،

گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته .

————

گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی

یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش که به چیزی که یه روزی میخواستی نرسیدی .

————

کفرم را که در می آوری ، ایمانم به عشق بیشتر میشود !

————

دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد

آنقدر که یادم نرود

به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم .

————

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی

مهــــــم باشم ، خودت برمیگردی .

————

گاهی دوست دارم بدون پک زدن

فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد

شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من . . .

————

اگر میداد لیلی کام مجنون …

کجا افسانه میشد نام مجنون …؟

————

نقـش یـــک درخــت خشک را در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پـیــر…

————

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است

قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم

معنی فارسی اش ساده بود

اما حالا “دوستت دارم” هزار معنی مختلف می دهد

الا دوست داشتن . . .

کوچک کننده و فرم دهنده بینی آیدان idan


پدیده زیبایی سال 2011 در اروپا


آخرین قدم را برای جذابیت بردارید!


فقط با 20 دقیقه استفاده در روز ...

بدون کوچکترین عوارض

تاثیر اعجاب انگیز آیدان را در مدت زمان بسیار کوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

با پدهایی از جنس ضد باکتری و دئودورانت

که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند...

برای اولین بار در ایران

» قیمت: 185,000 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 865
  • باردید دیروز : 1,197
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,015
  • بازدید ماه : 32,400
  • بازدید سال : 197,440
  • بازدید کلی : 19,851,996
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات