loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 502 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ دوستم نداری از علی لهراسبی بهمراه متن (شعر) آهنگ

از آلبوم روبات 

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

درخواستی کاربران

آهنگ  بسيار زيباي علی لهراسبی  به نام " دوستم نداری  "  از آلبوم " روبات " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

پخش آهنگ " دوستم نداری " علی لهراسبی




متن (شعر) آهنگ " دوستم نداری " علی لهراسبی

من که به عشقت زنده بودم
من که به تو وابسته بودم
چی شد که امروز ، میگی از عشق تو سیرم
من که همه دنیام تو بودی
عشقم بگو از من چی دیدی
چی شد که امروز ، میگی از پیش تو میرم
♫♫♫♫♫♫ 

دوسم نداری دیگه
نگو دوسم نداری
دوست دارم من چرا ، میخوای تنهام بزاری
کی هستی که ، اینجور عاشقتم
جونم واست میره ، نمیتونم بی تو بمونم
حتی یه لحظه تو رویام

یادت میاد گفتی که میمونی ، دیوونه میشم بی تو میدونی

میمیرم اما ، دنیارو بی تو نمیخوام

دوستم نداری دیگه
نگو دوستم نداری
دوست دارم من چرا ، میخوای تنهام بزاری..
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.31 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,117
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,117
  • بازدید ماه : 20,556
  • بازدید سال : 185,596
  • بازدید کلی : 19,840,152
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات