loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 854 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

ضد چین و چروک و سفید کننده،صاف کننده صورت،جوان کننده صورت،زیبا سازی پوست
 

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/alichang/vs015.jpg

"کرم خرچنگ والنسی حاوی چیتوسان ، ویتامین E،پودر اسلکت خرچنگ می باشد.ویتامین E باعث تقویت پوست و کاهش ضایعات پوستی نظیر چروک ، الـــتهاب ، خارش و ... می گردد و پوست را شاداب و لطیف میکند. باعث از بین رفتن خط اخم و چین و چروکهای صورت می گردد و پوست را روشن تر میکند.
طریقه مصرف : ابتدا صورت را با صابون ضد چروک خرچنگ شسته و با یک حوله نرم خشک کنید.شبها قبل از خواب کرم را استعمال نمایید چون فعل و انفعالات پوست در هنگام خواب کاهش یافته و پوست قادر به جذب بیشتر کرم می باشد.در نتیجه کرم تاثیر بیشتر خود را در آن زمان برروی پوست میگذارد.پس از مصرف کرم درون یخچال نگه داری شود." " برخی از امکانات و قابلیتها:
* کاملا طبیعی
* ضد چین و چروک
* صاف کننده پوست
* زیبا سازی پوست
* از بین بردن خط های اخم
* ضد الـــتهاب ، چروک و خارش
* حاوی ویتامین E و چیتوسان و پودر خرچنگ
* شاداب و لطیف کننده پوست

» قیمت: 28,000 تومان



دانلود کلیپ جایزه هانری لانگ لوا به فاطمه معنمد اریا


راهنمای جستجو : دانلود - دانلود کلیپ - دانلود کلیپ موبایل - جایزه سینمایی لانگ لوا - فاطمه معتمد اریا - پادشاه دانلود


http://dl.bia2mobile.com/clip/901113/motamed-ariya.jpg



فاطمه معتمدآریا، بازیگر سینما و تلویزیون ایران برنده‌ی جایزه‌ی معتبر سینمایی «هانری لانگ لوا» شد. این جایزه‌ی جهانی سینمایی فرانسه، به پاس سال‌ها فعالیت سینمایی و نقش‌آفرینی این بازیگر به وی اهدا شد.

در بیانیه‌ی اعلام اهدای جایزه به فاطمه معتمدآریا آمده است: «این جایزه به پاس تلاش‌های فاطمه معتمدآریا در راستای ارتقای حرفه سینما، تعهد و حفظ حرمت هنر و تلاش‌های فرهنگی به این بازیگر سینمای ایران تقدیم می‌شود.»

جایزه‌ی «هانری لانگ لوا»، شامگاه دوشنبه، ۳۰ ژانویه ۲۰۱۲ در حاشیه‌ی جشنواره‌ی جهانی فیلم «ونسن» در شهر پاریس به این بازیگر اهدا شد.

فاطمه معتمدآریا در هنگام دریافت جایزه گفت: مهم نیست سیاستمدارن کشورها چه چیزهایی را بین خودشان تقسیم می کنند یا اینکه با ما به چه زبانی سخن می گویند، مهم این است که ما چه میگوییم و به یک زبان یعنی زبان سینما سخن می گوییم

جایزه‌ی معتبر سینمایی «هانری لانگ لوا» به پاس سال‌ها فعالیت فرهنگی در راستای ارتقای سینما به فاطمه معتمدآریا، بازیگر سینمای ایران تعلق گرفت

هانری لانگ لوا منتقد فیلم و از پیشگامان جمع‌آوری و آرشیو فیلم و چهره‌های برجسته‌ی تاریخ سینما در فرانسه است. او از بنیان‌گذاران «مرکز آرشیو فیلم» و سینماتک فرانسه است که از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز نگهداری فیلم‌های قدیمی و تاریخ سینما در جهان به شمار می‌رود.

معتمدآریا تا به حال در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده است.

 فاطمه معتمدآریا، متولد ۱۳۴۰ در تهران و فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشسرای هنر است. او از سال ۱۳۶۴ وارد سینما شد و «جدال»، اولین فیلم سینمایی بود که در آن بازی کرد. معتمدآریا تا به حال در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده است.

این بازیگر سینمای ایران پیش از این برنده‌ی جوایز متعدد داخلی و خارجی شده است. وی برای بازی در فیلم‌های «هنرپیشه» و «همسر» برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شده است و دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز برای بازی در فیلم‌های «مسافران» و «برهوت» دریافت کرده است.

فاطمه معتمدآریا در سال ۲۰۱۱ نیز برای بازی در فیلم «اینجا، بدون من» که چندسال پیش ساخته شده، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال کانادا شد. «انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران» نیز در سال ۱۳۸۷ از معتمدآریا به پاس ۳۰ سال فعالیت هنری تقدیر کردند.

«روسری آبی»، «گیلانه»،«ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «کارگران مشغول کارند»  و «کلاه قرمزی و پسرخاله» برخی از معروف‌ترین فیلم‌هایی است که فاطمه معتمدآریا در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.




لینک های دانلود






Fatemeh Motamed, born 1340 in Tehran and graduated in acting from Daneshsara art. He entered films in 1364 and the "struggle", where the first movie was played. More than 40 actors in the film to Motamed said.

The actress won numerous awards from local and foreign Iranian cinema has. He played in the movie "actress" and "wife" won Best Actress Crystal Simorgh of the Fajr Film Festival has been the Crystal Simorgh for Best Actress in the movie "Passengers" and "wasteland" has received .

Fatemeh Motamed in 2011 to play in the film "here, no I" made ​​a few years ago, winning Best Actress from the International Film Festival in Montreal, Canada. "Film Critics and Writers Association of Iran," Motamed also in 1387 in recognition of their 30 year career destiny.

"Blue scarf", "Gilaneh", "Once upon a time Shah Cinema," "Men at work" and "red hats and Cousin" Some of the best films that had actors Fatemeh Motamed them


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 230,252
  • بازدید کلی : 19,884,808
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات