loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3969 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

عینک 3 بعدی

+

درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر

+

یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی

 و چند فیلم 3 بعدی فوق العاده جذاب

آیا تا کنون فیلمهای 3 بعدی را تجربه کرده اید؟

لذت دیدن فیلم ها و عکسهای 3 بعدی

 را با عینکهای آناگلیف تجربه کنید

آیا دوست دارید فیلم های 3 بعدی مثل آواتار را تماشا کنید؟

پکیج استثنایی آناگلیف

9500 تومان










موسیقی متن سریال شب دهم اثر فردین خلعتبری 

خواننده : علیرضا قربانی

راهنمای جستجو : دانلود موسیقی - دانلود موسیقی متن سریال - موسیقی متن سریال ایرانی - دانلود موسیقی متن فیلم و سریال ایرانی - دانلود موسیقی متن سریال شب دهم - موسیقی متن سریال شب دهم - دانلود موسیقی متن سریال شب دهم از فردین خلعتبری - دانلود موسیقی متن سریال شب دهم به خوانندگی علیرضا قربانی - پادشاه دانلود

در حال و هوای محرم و ایام عزاداری ، پادشاه دانلود اینبار موسیقی متن سریال زیبای شب دهم را برای شما اماده دانلود نموده است. سریال شب دهم که چند سال پیش به مناسبت ایام محرم روی انتن رفت ساخته حسن فتحی است که با بازی زیبای علی یاری ، پرویز فتاحی،پور حسینی، پاک نیت ورویا تیموریان و کتایون ریاحی همراه بود و ماجرایی عاشقانه را روایت میکرد. موسیقی زیبای این سریال ساخته فردین خلعتبری با خوانندگی علیرضا قربانی میباشد که حال و هوای سوزناک و همراه با غم را به خوبی به شنونده منتقل میکند.شاعر و ترانه سرای این کار افشین عبداللهی است.آهنگساز موسيقي شب دهم، فردين خلعتبري است. فردین خلعتبری متولد ۱۳۴۳ در شهرستان نوشهر است. وی موسیقی را با ساز فلوت آغاز کرد و بعد از انصراف از رشته سازه دانشگاه صنعتی شریف به سراغ موسیقی رفت و در دانشکده هنرهای زیبا تحصیلات خود را در زمینه موسیقی ادامه داد.


اولین کار او ساخت موسیقی تئاتر «گرگ گرگم» به کارگردانی مسلم قاسمی در سال ۱۳۶۴بود. او تاکنون موسیقی چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را ساخته است.


شاعر و ترانه سراي اين كار افشين يداللهي است. وي كه متولد 1347 در اصفهان است، متخصص اعصاب و روان و فعاليت خود را به عنوان ترانه سرا با صدا وسيما از سال 76 شروع كرد، اگرچه ترانه هاي خوبي براي سريال پر بيننده نوشت اما با ترانه شب دهم به اوج شهرت رسيد.


خواننده اثر شب دهم عليرضا قرباني است. وي كه متولد 1351 تهران است از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری هنر قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف شد.


تصانیف قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می‌خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی شناسی در آواز ایران پرداخت. وی در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، مهدی فلاح، دکتر حسین عمومی و استاد احمد ابراهیمی و استاد رضوی سروستانی بهره‌مند شد.


علیرضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال‌های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته‌است که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته‌است.


از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است.


همكاري اين سه هنرمند مطرح كشور منجر به ساخت اثري موسيقيايي شد كه فرهاد گوران در مقام رهبر اركستر موسيقي ملي ايران را راضي كرد تا اين اثر را به صورت اركسترال به مدت چند شب اجرا كند. اتفاقي كه براي كمتر اثري در حوزه سينما و تلويزيون افتاده است. اين روزها مخاطبان پيگير موسيقي به آنچه اين سه هنرمند خلق كردند به عنوان يك اثر مستقل نگاه مي كنند كه با توجه به قلت آثار موسيقايي فاخر براي عاشورا يك دستاورد هنري متين و قابل ارايه محسوب مي شود.


مرز در عقل و جنون باريك است   كفر و ايمان چه به هم نزديك است


عشق هم در دل ما سردرگم       مثل ويراني و بهت مردم


گيسويت تعزيتي از رويا       شب طولاني خون تا فردا


خون چرا در رگ من زنجير است        زخم من تشنه تر از شمشير است


مستم از جام تهي حيراني            باده نوشيده شده پنهاني


باده نوشيده شده پنهاني


عشق تو پشت جنون محو شده        هوشياريست مگو سهو شده


من و رسوايي و اين بار گناه         تو و تنهايي و آن چشم سياه


از من تازه مسلمان بگذر بگذر      بگذر از سر پيمان بگذر بگذر


دين ديوانه به دين عشق تو شد      جاده ي شك به يقين عشق تو شد


مستم از جام تهي حيراني         باده نوشيده شده پنهاني


باده نوشيده شده پنهاني


Size : Mbلینک مستقیم
22Download
Alireza Ghorbani – Shab e Dahom
Password : www.radiobaran.com

 


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود +1 صفح اصلی  را هم کلیک کنید

پی نوشت 

کلیدها به همان سادگی که درها را باز می کنند
به همان سادگی هم درها را قفل میکنند


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 476
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 230,339
  • بازدید کلی : 19,884,895
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات