loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 517 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید علی عزتی به نام حس بهمراه متن(شعر) 

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید حس از علی عزتی - متن و تکست آهنگ حس از علی عزتی - آهنگ حس از علی عزتی

آهنگ جدید و زیبایی از علی عزتی به نام " حس " بهمراه متن (شعر) این آهنگ برای بازدید کنندگان گرامی فراهم شده است. در ادامه علاوه بر دریافت این آهنگ با دو کیفیت می توانید به صورت آنلاین نیز به آن گوش دهید.

نام آهنگ : حس // خواننده : علی عزتی 

ترانه : علی بحرینی // آهنگ : عماد طالب زاده // تنظیم : پیام هوشمند

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " حس "



متن (شعر) آهنگ " حس "

پیش تو اینقده خوبم که نداشتم این حس و حال
دنیا رو اگه بدن حتی نمیرم نمیرم از اینجا
با چشمات همه چیز و می دیدم
عشق توی نگات می بینم
تا نگی عاشق من شدی
یه لحظه ام آروم نمیشینم
من این عشق و فقط کنار تو دوست دارم
من به عشقت همه روز و شب و بیدارم
دست من نیست اگه نمیشه آروم باشم
نمیتونم بی تو تنهاشم
♫♫♫♫♫♫   
www.dlking.ir
تو رو میخوام و میخوام بدونی
که برای من آروم جونی
تو بگو تو زندگیم می مونی
من این عشق و فقط کنار تو دوست دارم
من به عشقت همه روز و شب و بیدارم
دست من نیست اگه نمیشه آروم باشم
نمیتونم بی تو تنهاشم
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
New song of Ali Ezzati beauty called "Feel" with Text (lyrics) for the song Dear Visitor provided. In addition to continuing with the quality of this song you can listen to it online. Song name: Feel / / Singer: Ali Ezzati Lyrics: Ali, Bahrain / / Song: Emad Taleb Zadeh / / Set: Payam Hoshmand 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,047
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,688
  • بازدید ماه : 3,688
  • بازدید سال : 233,551
  • بازدید کلی : 19,888,107
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات