loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 576 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مرتضی اسکندری به نام بیدارم کن بهمراه متن (شعر) 

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

تیتراژ پایانی سریال مدینه

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید مرتضی اسکندری به نام بیدارم کن - متن و تکست آهنگ بیدارم کن مرتضی اسکندری

آهنگ جديد و بسيار زيباي مرتضی اسکندری  به نام " بیدارم کن   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است.این آهنگ تیتراژ پایانی سریال مدینه میباشد که شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : بیدارم کن (مدینه) // خواننده : مرتضی اسکندری

ترانه : یغما گلرویی // آهنگ : کارن همایونفر

پخش آهنگ " بیدارم کن " مرتضی اسکندری



متن (شعر) آهنگ بیدارم کن " مرتضی اسکندری

بیدارم کن بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد
بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد
بیدارم کن از این وحشت بیدارم کن
فانوسم باش ، فانوسم باش تو تاریکی که لحظه لحظه با منه
فانوسم باش وقتی این شب ستاره ها پیشمه
فانوسم باش تو این عادت نازنین دلم
با من باش آغاز تو صدای تو صدای شهر بی صداست
لبخند تو خلاصه ی ترانه هاست
دستای تو برای زخم من دواست بیدارم کن
من و ببر که خسته ام که خسته از سیاهی
من و ببر به سمت صبح من و ببر به سمت نور
به سمت نور
بیدارم کن بیدارم کن از کابوسی که دم به دم با من میاد
بیدارم کن از تصویر یه برگ سبز تو چنگ باد
بیدارم کن از این وحشت بیدارم کن
♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 5.7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,677
  • بازدید ماه : 17,147
  • بازدید سال : 182,187
  • بازدید کلی : 19,836,743
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات