loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 450 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید کیارش حسن زاده به نام تنهایی بهمراه  متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تنهایی کیارش حسن زاده - متن و تکست آهنگ تنهایی کیارش حسن زاده

آهنگ جديد و بسيار زيباي کیارش حسن زاده  به نام " تنهایی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : تنهایی // خواننده : کیارش حسن زاده

ترانه : محمد امیری // آهنگ : کیارش حسن زاده 

تنظیم : علی ملک پور // میکس : کیارش حسن زاده

پخش آهنگ " تنهایی " کیارش حسن زاده



متن (شعر) آهنگ " تنهایی " کیارش حسن زاده

تنها میشینم و حرفام و جای تو با قاب عکسی که اینجاست می زنم
باور نمی کنی اما بدون هنوز این حرف ها رو با احساس می زنم
این اختیاری نیست وقتی که اشک من رو عکس های تو بی وقفه می چکه
رو می کنم به در اما صدای باد گول می زنه منو چند وقت میشه که
تو رفتی و دیگه آهنگ خوندنت تو گوش های من زنگی نمی زنه
این زندگی مثل کابوس من شده شیرینیاش به دل چنگی نمی زنه
من اومدم بگم امشب قراره که از تو ببرم و دستات و ول کنم
اصلا قرار نبود اینجا بشینم و با قاب عکس تو باز درد و دل کنم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
تنها میشینم و حرفام و جای تو با قاب عکسی که اینجاست می زنم
باور نمی کنی اما بدون هنوز این حرف ها رو با احساس می زنم
دلتنگتم هنوز با بی قراریام با این نبودنات بازم من اومدم
احساسم و ببخش این عکس های تو از من نخواستن و من حرفمو زدم
تو رفتی و دیگه آهنگ خوندنت تو گوش های من زنگی نمی زنه
این زندگی مثل کابوس من شده شیرینیاش به دل چنگی نمی زنه
من امدم بگم امشب قراره که از تو ببرم و دستات و ول کنم
اصلا قرار نبود اینجا بشینم و با قاب عکس تو باز درد و دل کنم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 10مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,656
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,844
  • بازدید ماه : 19,314
  • بازدید سال : 184,354
  • بازدید کلی : 19,838,910
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات