loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 509 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید پیمان زارعی به نام بچگی بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام بچگی - متن و تکست آهنگ بچگی پیمان زارعی

آهنگ جديد و بسيار زيباي پیمان زارعی  به نام " بچگی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : بچگی // خواننده : پیمان زارعی

میکس: فرزان حسن وند

پخش آهنگ " بچگی " پیمان زارعی



متن (شعر) آهنگ " بچگی " پیمان زارعی

بگو از من چی میخوای تو هر چی که بگی میشم
یه کم با من مدارا کن مرد زندگی میشم
تمام بچگی هامو فراموش میکنم اینبار
بزرگی کن برای من منو به گریه ها نسپر
تمام مردم این شهر به من میگن دیوونه
نرو دیوونه بازی کن که محتاج توئه خونه
شب و رویام یه روز جسمم تو آغوش تو پیدا شه
یه کم تنهایی رو حس کن که بغض هر دومون وا شه
♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
تو ارومی نمیفهمی همه دنیام آشوبه
به لبخند کنج  لبهامه بگم حال منم خوبه
خدا رو شکر نمیبنی چه روزای بدی دارم
یه بار فرصت بعدا میگم چقدر  تو رو دوست دارم
تمام مردم این شهر به من میگن دیوونه
نرو  دیوونه بازی کن که محتاج توئه خونه
شب و رویام یه روز جسمم تو آغوش تو پیدا شه
یه کم تنهایی رو حس کن که بغض هر دومون وا شه
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 284
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 977
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,653
  • بازدید ماه : 8,115
  • بازدید سال : 173,155
  • بازدید کلی : 19,827,711
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات