loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 682 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید احمدرضا شهریاری (احمد سلو)  به نام کابوس بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام کابوس - متن و تکست آهنگ کابوس احمد سلو - کد پخش آهنگ کابوس احمد سلو

آهنگ جديد و بسيار زيباي احمد رضا شهریاری ( احمد سلو )  به نام " کابوس  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : کابوس // خواننده : احمد رضا شهریاری (احمدسلو)

ترانه ، آهنگ و تنظیم : احمد رضا شهریاری

پخش آهنگ " کابوس " احمد سلو




متن (شعر) آهنگ " کابوس " احمد سلو

یه روز میاد که من دیگه حسی به عشق تو ندارم
یه روز میاد که من دیگه دست تو دستات نمی زارم
اون روز و می بینم توام دلت گرفته از همه
غریبه نیستی چی بگم دنیا برام جهنمه
رفتی دیگه نمیتونم رفتنت و باور کنم
تو بازی عشق تو باز سوختم و خاکستر شدم
گفتی کنارت می مونم تو عشق اولم شدی
رویای من بودی ولی کابوس هر شبم شدی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
دلم از عشقت می گیره این روزا سرده با همه
نگاهم از غم پر شده این روزا قهره با همه
گناه من سادگی بود که دل به عشق تو دادم
بسه دیگه ضجه زدن من این تاوان و پس دادم
گفتی کنارت می مونم تا عشق اولت شدی
رویای من بودی ولی کابوس هر شبم شدی
♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.48 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " کابوس " احمد سلو در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 956
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 20,395
  • بازدید سال : 185,435
  • بازدید کلی : 19,839,991
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات