loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 973 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید احسان پایه به نام نگو نمیشه همراه با متن(شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ نگو نمیشه از احسان پایه - متن و تکست آهنگ جدید احسان پایه به نام نگو نمیشه

آهنگ جديد و بسيار زيباي احسان پایه  به نام " نگو نمیشه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : نگو نمیشه // خواننده : احسان پایه 

شعر و آهنگ : احسان پایه // تنظیم : امیر ابادی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " نگو نمیشه "

متن (شعر) آهنگ  "نگو نمیشه "

مثل تو تو زندگیم کی میشه ، هیچ کسی مثل تو نه نمیشه
دستای گرم تو تو دستمه ، کاش کی این حس بمونه همیشه
بی تو حتی از خودم بیزارم ، تو که نیستی من آروم ندارم
اگه تو نباشی من میمیرم ، میدونی که خیلی دوست دارم
تو فکرم نباشی یه دیوونم ، هر لحضه رو به یادت میمونم
باشی نباشی از تو میخونم ، قدر با تو بودن و میدونم
بیا من و تو باشیم عاشقونه باشیم ، کنار.هم بمونیم نگو از هم جداشیم
نه نه نگو نمیشه بمون واسه همیشه ، می خوام که با تو باشم این دل جدا نمیشه
بیا من و تو باشیم عاشقونه باشیم ، کنار هم بمونیم نگو از هم جداشیم
نه نه نگو نمیشه بمون واسه همیشه ، می خوام که با تو باشم این دل جدا نمیشه
 ♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
زندگیم با تو چه شیرینه ، تو حرفات به دلم میشینه
چشمام تا که تو رو میبینه  ، خنده روی لبام میشینه
دوست دارم من طرز نا تو صداتو لب خنده هاتو
نبستی رو من چشاتو ، تا همیشه میمونم با تو
بیا من و تو باشم عاشقونه باشیم ، کنار هم بمونیم نگو از هم جداشیم
نه نه نگو نمیشه بمون واسه همیشه ، می خوام که با تو باشم این دل جدا نمیشه
بیا من و تو باشم عاشقونه باشیم ، کنار هم بمونیم نگو از هم جداشیم
نه نه نگو نمیشه بمون واسه همیشه ، می خوام که با تو باشم این دل جدا نمیشه
 ♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

Song Ft Ehsan Payeh called "Do not be " with  text (lyrics), the song is more and more visible. You also hear songs online  can download it in quality. 

Song Name: Do not be / / Singer: Ehsan Payeh

Music and song by Ehsan Payeh / / Set: Amir Abadi


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 19,480
  • بازدید سال : 184,520
  • بازدید کلی : 19,839,076
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات