loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 384 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید باراد به نام انتقام بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت،پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي باراد  به نام " انتقام  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است.شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ " انتقام // خواننده : باراد

ترانه : مونا برزویی // آهنگ و تنظیم : باراد

متن(شعر) آهنگ " انتقام " باراد


تبعیدی از دنیام تنهایی و تنهام

می خواستی انتقام بگیری

ولی باز چیزی که سوزوندی دستاته

قلب من نیست

با حسرت و دردم باور نمی کردم

می خواستی خوشحالیم تموم شه ولی باز

چیزی که تموم شد رویاته قلب من نیست

انتقام می گیرم از عشقت

عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم

همه میگفتن بد کردی با من اما من از تو نرنجیدم

انتقام می گیرم از عشقت

عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم

من نمی تونم مثل تو بدشم

من بدیهات و می بخشیدم می بخشیدم

پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود

www.dlking.ir

با این که دلتنگم باهات نمی جنگم

می خواستی زندگیم خراب شه

ولی باز اونی که خراب شد دنیاته اسم من نیست

قلبت تاریکیه خورشید نمیبینه

حالا به زندگیت نگاه کن

اونی که فراموشش کردم صداته اسم من نیست

انتقام می گیرم از عشقت

عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم

همه میگفتن بد کردی با من اما من از تو نرنجیدم

انتقام می گیرم از عشقت

عاقبت قلب مغرورت رو پس میدم

من نمی تونم مثل تو بدشم

من بدیهات و می بخشیدم می بخشیدم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫




آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.60 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.40 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ 

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " انتقام " باراد در وبلاگ شما






مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 521
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,792
  • بازدید ماه : 17,262
  • بازدید سال : 182,302
  • بازدید کلی : 19,836,858
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات