loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2473 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

کاسیو 550

بند ساعت :طرح استیل
مدل :EF 550
مشخصات تولید کننده : ساعت طرح کاسیو 504
امکانات ساعت : تک موتوره + روز شمار (تاریخ دار )
گارانتی ساعت کاسیو : گارانتی رسمی از تاریخ خرید به مدت 6 ماه
مدت زمان ارسال : ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش مشتری
تقویم:دارد

مدت گارانتی: 6 ماه گارانتی موتور
جعبه: دارد

رنگ بدنه: استیل( نقره ای)

رنگ بندی: صفحه سفید - صفحه مشکی

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومـان
    

آهنگ جدید گروه چارتار به نام خوشا به من بهمراه متن(شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

از آلبوم باران تویی

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ خوشا به من از گروه چارتار - متن و تکست آهنگ خوشا به من از گروه چارتار

به در خواست تعداد زیادی از کاربران گرامی ، در این ساعت آهنگ زیبای " خوشا به من " از آلبوم " باران تویی "گرو چارتار را آماده دریافت نموده ایم. برای حمایت از صاحب آثر آلبوم کامل " باران تویی " را از فروشگاههای عضه محصولات فرهنگی خریداری فرمایید. در ادامه آهنگ خوشا به من با دو کیفیت بهمراه پخش آنلاین این آهنگ زیبا برای بازدید کنندگان و کاربرانی که این آهنگ را درخواست نموده بودند اماده است.

نام آهنگ : خوشا به من // خواننده : گروه چارتار 

از آلبوم " باران تویی "

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

کسب درآمد
پخش آهنگ " خوشا به من "


متن (شعر) آهنگ " خوشا به من "

خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند
خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند
خوشا که قامتم رسد به میوه خیال تو
رسیده ای ! نچینمت ، منم حریف کال تو
♫♫♫♫♫♫  
www.dlking.ir
مینوشم از چشمان تو
جرعه به جرعه شعر نو
حافظه ی دستان من
پر شده از دامان تو
مینوشم از چشمان تو
جرعه به جرعه شعر نو
حافظه ی دستان من
پر شده از دامان تو
♫♫♫♫♫♫  
خوشا به من که دست تو پرواز هدیه میکند
خوشا به تو که عاشقت صد بار گریه میکند
خوشا که قامتم رسد به میوه خیال تو
رسیده ای نچینمت ، منم حریف کال تو
مینوشم از چشمان تو
جرعه به جرعه شعر نو
حافظه ی دستان من
پر شده از دامان تو
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

To request Dear Members, beautiful song "Blessed Me" from the album "You'r Rain" Group Chartar with text (lyrics) This beautiful song for this post, we considered that we hope you enjoy it. To support the artists you beautiful album "You'r Rain" cultural products can get from stores. In addition to continuing with the 2 quality you can download this beautiful song to listen to online. 

Song Name: Blessed Me / / Singer: Group Chartar 

From the album "You'r Rain"


بالش طبی راد,بالش طبی,بالش راد,بالشک راد,پشتی طبی راد,پشتی طبی,پشتی زاد,پشتی راد,پشتی راد,پشتی طبی راد

موارد و مزایای استفاده از پشتی طبی باراد

  • رعایت و حفظ انحنای استاندارد کمر به هنگام نشستن
  • فرم عالی جهت پر نمودن گودی کمر و احساس راحتی بیشتر به هنگام نشستن
  • قابلیت استفاده بر روی صندلی خودرو و آسودگی از کمر درد های حین رانندگی
  • قابلیت نصب و استفاده بر روی همه ی صندلی های اداری و معمولی
  • کمک به درمان کمرد درد و دردهای مزمن ناحیه کمر
  • پیشگیری از دردهای ناحیه کمر بر اثر نشستن های طولانی مدت

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 67.000 تـومـان
  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,287
  • بازدید ماه : 2,287
  • بازدید سال : 232,150
  • بازدید کلی : 19,886,706
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات