loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 708 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام همیشه یکی هست بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

تیتراژ ماه رمضان 93 برنامه " امروز هنوز تمام نشده"

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی - متن و تکست آهنگ همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی

آهنگ جديد و بسيار زيباي میثم ابراهیمی  به نام " همیشه یکی هست  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است.  آهنگ " همیشه یکی هست " تیتراژ ماه رمضان برنامه " امروز هنوز تمام نشده "  میباشد که شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : همیشه یکی هست // خواننده : میثم ابراهیمی

ترانه : حدیث دهقان // آهنگ و تنظیم : فواد غفاری //میکس : رضا پور رضوی

پخش آهنگ " همیشه یکی هست " میثم ابراهیمی



متن(شعر) آهنگ " همیشه یکی هست " میثم ابراهیمی

یکی همیشه هست که عاشق منه
نگام که می کنه پلک نمی زنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمی زاره
دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غم هام و حل کنه
نزدیک میشه تا منو بغل کنه
از آسمون شهر خیلی پایین تره
در و که وا کنم خدا پشت دره
چشمام و بستم از کنارش رد شدم
چشماش بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری می کنم ازم نمی گذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمام و بستم از کنارش رد شدم
چشماش بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری می کنم ازم نمی گذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
نا مهربونی با دلم نمی کنه
به هیچ قیمتی ولم نمی کنه
یه قطره اشکم و که می درخشه باز
بهونه می کنه منو ببخشه باز
چشمام و بستم از کنارش رد شدم
چشماش بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری می کنم ازم نمی گذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمام و بستم از کنارش رد شدم
چشماش بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری می کنم ازم نمی گذره
حسی که بین ماست از عشق بیشتره
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320   حجم: 7.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.5 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
برچسب ها دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام همیشه یکی هست , دانلود آهنگ جدید همیشه یکی هست میثم ابراهیمی , دانلود آهنگ همیشه یکی هست میثم ابراهیمی , دانلود تیتراژ برنامه روز هنوز تمام نشده , تیتراژ برنامه امروز هنوز تمام نشده , آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام همیشه یکی هست , آهنگ جدید همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی , آهنگ جدید همیشه یکی هست میثم ابراهیمی , تیتراژ ماه رمضان برنامه امروز هنوز تمام نشده , متن آهنگ جدید همیشه یکی هست از میثم ابراهیمی , متن و تکست آهنگ همیشه یکی هست میثم ابراهیمی , متن و دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام همیشه یکی هست , متن تکست و دانلود آهنگ همیشه یکی هست میثم ابراهیمی , پادشاه دانلود , دانلود تیتراژ برنامه امروز هنوز تمام نشده با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید همیشه یکی هست میثم ابراهیمی با بالاترین کیفیت , متن و دانلود آهنگ همیشه یکی هست میثم ابراهیمی با پخش مستقیم , دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام همیشه یکی هست با لینک مستقیم و پخش انلاین , دانلود آهنگ های جدید , متن و تکست آهنگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,269
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,457
  • بازدید ماه : 18,927
  • بازدید سال : 183,967
  • بازدید کلی : 19,838,523
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات