loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 445 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید میثم حجار به نام من حقت و از جنگ میگیرم بهمراه متن (شعر)

از آلبوم یک جرعه باران 

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: آهنگ جدید من حقت و از جنگ میگیرم- متن و تکست آهنگ من حقت و از جنگ میگیرم میثم حجار

دکلمه زیبا و جدید میثم حجار به نام " من حقت و از جنگ میگیرم " را بهمراه متن (شعر) آن در ادامه قابل دریافت است. این دکلمه (آهنگ ) زیبا از البوم جدید یک جرعه بارات کار مشترک میثم حجار و رضا صادقی میباشد که امیددواریم از آن لذت ببرید.

نام آهنگ : من حقت و از جنگ میگیرم // خواننده : میثم حجار 

از آلبوم " یک چرعه باران "

پخش آهنگ " من حقت و از جنگ میگیرم " میثم حجار



متن (شعر) آهنگ " من حقت و از جنگ میگیرم " میثم حجار

بوی جنازه بوی خون میدی
بوی زمین بوی جنون میدی
بیست ساله که از جنگ برگشتی
بیست ساله که هر روز جون میدی
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
من بچه  اتم میفهت بابا
با خون نمازات و وضو کردی
خوندم وصیت نامه ات و واسم روزای خوبی ارزو کردی
از مدرسه برگشتم و دیدم تو کوچه مون
روی زمین بودی  مردم تو رو می دیدن اما تو
تو معبر میدون مین بودی
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود
عین همون روزای خوبی که که گفتی
برامون هدیه آوردی
اینه جواب هشت سالی که واسش منو از خاطرت بردی
خوندم وصیت نامه ات و گفتی
وقتی که برگردی من ازادم
حالا برای نسخه های تو 
تو نوبت امضای بنیادم
انگار مردم یادشون رفته
از اینهمه تحقیر میترسم
از اینکه نفرین شی برای جنگ
از بازی تقدیر میترسم
من بچه تم میفهمی حرفامو؟ توی جوونی مثل تو پیرم
بیست ساله بعد از جنگ میجنگم
من حقت و از جنگ میگیرم
♫♫♫♫♫♫      ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 10.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 4.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 366
  • بازدید ماه : 19,805
  • بازدید سال : 184,845
  • بازدید کلی : 19,839,401
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات