loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1588 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 آموزش بازی شطرنج پیشرفته

upload/uc_1283.gif

زیباترین ورزش فکری دنیا را به زبان فارسی و از استاد آن بیاموزید !

ده ها ساعت آموزش فارسی شطرنج به صورت ویدیویی زیر نظر استاد

از مقـــدمــــاتـــی مــقـدمــاتی تــــا تاکتیــــک ها و آموزش های پیشرفته بازی

فوق العـــاده عــالی بــــرای کــودکان عـــلاقــمنـــد به فعالیت و پرورش ذهنی

upload/uc_1281.jpg

برای اولین بار در ایران با قیمتی استثنایی

قیمت فقط : 9900 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif   http://hamkaran.biz/product/buy.gif





http://irani.roozkala.net/upload/uc_1718.gif


گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفون 4S شوید



http://irani.roozkala.net/upload/uc_1717.jpg


گوشی موبایل دو کارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ  دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 174000 تومان








آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

در 2 کیفیت از چند سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ تو چشمای منی از بابک جهانبخش - دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام تو چشمای منی - متن آهنگ تو چشمای منی از بابک جهانبخش - پادشاه دانلود

در این ساعت از پادشاه دانلود ، آهنگ جدید " تو چشمای منی " از بابک جهانبخش را همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ شاد و زیبا در ادامه میتوانید دریافت کنید.

نام آهنگ : تو چشمای منی // خواننده : بابک جهانبخش 

ترانه : محسن شیرایی // آهنگ : بابک جهانبخش // تنظیم : بهزاد گرجی زاده // میکس : ارش پاکزاد


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ تو چشمای منی از بابک جهانبخش


عشق من برای داشتنت عشق دردسر دارم 

دیونه ام جوری که بی تو واسه خودم خطر دارم 

پلک نزن اگه چشماتو از من بگیری میمیرم 

دور بشی جای تو از خودم انتقام میگیرم

 

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیشکی رو ندیدی 

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی 

تو چشمای منی هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره 

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسه من حدس دیگه ای نداره

 

میترسم سرنوشت ما رو بی هم تجسم کنه 

میترسم حال من تو رو آخر حرف مردم کنه 

تا زنده ام بی وقفه منو با نگاهی تسخیرم کن 

اونجوری که دوست داری منو مجبور به تغییرم کن

 

تو چشمای منی برای این که به جز من دیگه هیشکی رو ندیدی 

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی 

تو چشمای منی هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره 

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسه من حدس دیگه ای نداره 

تو چشمای منی برای اینکه بجز من دیگه هیشکی رو ندیدی 

با لبخندت داری تقدیر منو به نفع هر دومون تغییر میدی 

تو چشمای منی هر چی که دیدم فقط تو رو به یاد من میاره 

ضمیر ناخودآگاهم به جز تو واسم حدس دیگه ای نداره




دانلود آهنگ تو چشمای منی با کیفیت 320


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


دانلود آهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ تو چشمای منی با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


دانلود آهنگ از لینک 4



مجموعه آموزش انگلیسی English For You - کلیک کنید -



برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


پی نوشت  
اینکه نامش زندگی است... اینگونه ما را کشت... وای به حال آنکه نامش مرگ است......!!!!!


http://hamkaran.net/upload/uc_1711.gif /upload/uc_1578.gif http://hamkaran.net/upload/uc_1348.gif http://irani.roozkala.net/upload/uc_1697.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,742
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,930
  • بازدید ماه : 19,400
  • بازدید سال : 184,440
  • بازدید کلی : 19,838,996
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات