loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 535 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید شهاب اکبری به نام آلرژی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید شهاب اکبری به نام الرژی - متن و تکست آهنگ آلرژی شهاب اکبری

آهنگ جديد و بسيار زيباي شهاب اکبری  به نام " آلرژی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : آلرزی // خواننده : شهاب اکبری

ترانه : حمید نصراللهی //آهنگ و تنظیم : شهاب اکبری


پخش آهنگ " آلرژی " شهاب اکبری


متن (شعر) آهنگ " آلرژی " شهاب اکبری

حساسم روی تو عشقم حساسم
تو دنیا خودمو با تو میشناسم
ممنونم تحمل میکنی حرفامو
می ترسم  بگیری تو ازم دستات و
دوست دارم بدونی چقدر دوست دارم
باورت نمیشه به روت نمی ارم
من تا اخر عمر عشق تو باهامه
میخوام باهات بدم ادامه
دوست دارم بدونی چقدر دوست دارم
باورت نمیشه به روت نمی ارم
من تا اخر عمر عشق تو باهامه
میخوام  باهات بدم ادامه
   ♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
می ترسم بگیری دستات و از دستم
عشق من دیوونه وار به تو دل بستم
با من باش اگه میتونی فقط با من باش
مثل من یه کم عاشقم بودی تو ای کاش
دوست دارم بدونی چقدر دوست دارم
باورت نمیشه به روت نمی ارم
من تا اخر عمر عشق تو باهامه
دوست دارم باهات بدم ادامه
میخوام بدونی چقدر دوست دارم
باورت نمیشه به روت نمی ارم
من تا اخر عمر عشق تو باهامه
میخوام باهات بدم ادامه
   ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.9 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 و حجم : 3.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 668
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 668
  • بازدید سال : 230,531
  • بازدید کلی : 19,885,087
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات