loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 611 شنبه 14 دی 1392 نظرات (1)

آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام وقت های خالی همراه با متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو :دانلود آهنگ وقت های خالی از علیرضا روزگار - دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام وقت های خالی - متن و تکست آهنگ وقت های خالی از علیرضا روزگار - پادشاه دانلود - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ ای جدید


آهنگ جديد و بسيار زيباي علیرضا روزگار  به نام " وقت های خالی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو کیفیت بالاترين کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : وقت های خالی // خواننده : علیرضا روزگار

ترانه : محمد اسلامی و مهسان آسمانی

تنظیم و میکس : مصطفی روزگار



دارندگان وبلاگ براي شرکت در يک مسابقه با جوايز هفتگي (تبلت، کارت شارژو...)  و دريافت قالب هاي رايگان و زيبا با جايزه روزانه ميتوانند به فروشگاه در حال تکميل پادشاه دانلود مراجعه کنند. براي شرکت در مسابقه هيجان انگيز  به آدرس www.dlkingshop.ir مراجعه کنيد

پخش آهنگ " وقت های خالی "

متن (شعر) آهنگ " وقت های خالی "

میگذره
منو واسه وقت های خالیت میخوای
واسه اینکه وقتت فقط بگذره
خودم اینو میدونم این موقع ها ،صدام میزنی حوصلت سر نره
بهم میگی مشتاق دیدارمی ، ولی مشغله داری وقتت پره
میگی مثل یه دوست ، دوست دارم
از این جمله حالم بهم میخوره
نمی دونم شاید خواستی بگی مغرورتری از من
دارم حست رو میفهمم که بیزاری ازم قطعاٌ
عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده
روزای خوب دوست داشتن خدایا کاش برگرده

میگذره
www.dlking.ir
تویی که حواست به کارات نیست
فقط داری حرفای خوب میزنی
میگی موندنی هستی اما فقط
تا وقتی سرت خلوته با منی
نمیخوام باهات لج کنم بی دلیل
همین ارتباطم خرابش کنم
ولی من غرورم نمیزاره از کسی که نمی مونه خواهش کنم
نمی دونم شاید خواستی بگی مغرورتری از من
دارم حست رو میفهمم که بیزاری ازم قطعاٌ
عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده
روزای خوب دوست داشتن خدایا کاش برگرده

آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مورد این آهنگ......؟


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد



کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

Song Ft Alireza Roozgar called "empty time" with  text (lyrics), the song is more and more visible. You also hear songs online and download highest quality link it in two quality players in this song please visit their site. (To receive this code should be registered).

Song: empty time / / Singer: Alireza Roozgar

Song: Muhammad Islami &  Mahsan Asmani

Arrangement  & Mix: M.Roozgar

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هوادارن ایمان فلاح در تاریخ 1392/10/16 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون از سایت خوبتون اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,698
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,886
  • بازدید ماه : 19,356
  • بازدید سال : 184,396
  • بازدید کلی : 19,838,952
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات