loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1233 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

حمله و نفوذ حشرات موذی به محل زندگی و کار انسان همیشه مشکلات و ناراحتیهای زیادی با خود به همراه داشته است. بیماریهای عفونی و پوستی از شایعترین بیماریهایی هستند که حشراتی چون مگس، سوسک ، پشه و... می توانند از طریق تماس با غذا و یا گزیدن آنرا به انسان منتقل کنند.راه حلهای گوناگونی مانند سم پاشی، اسپری حشره کش و ... برای مبارزه با این حشرات وجود دارد که متاسفانه اکثر آنها با وجود هزینه بالا کارایی لازم را نداشته و یا به دلیل اثرات جانبی سوئی که به جا میگذارند از طرف اکثر پژوهشگران رد شده اند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 12500 تـومـان
    

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دالود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی - متن و تکست آهنگ تو با منی مهدی یغمایی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدی یغمایی  به نام " تو با منی   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : تو با منی // خواننده : مهدی یغمایی

ترانه : علی ایلیا // آهنگ : میلاد اکبری // تنظیم و میکس : پوریا حیدری

پخش آهنگ " تو با منی " مهدی یغمایی



متن (شعر) آهنگ " تو با منی " مهدی یغمایی

من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم
من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم
یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم
که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
یه جوری یاد تو بودم که بازم اشتباه کردم
یکی و بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم
چی آوردی به روزم چیکار کردی با احساسم
که من حس می کنم گاهی تو رو صد ساله می شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی
 ♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.6 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128حجم:  3.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
آینه دکوراتیو طرح پروانه
جدیدترین شیوه زیبا سازی دکوراسیون در دنیا و جایگزین هر نوع کاغذ دیواری ویا تابلو تزیینی .؛استفاده از آینه در دکوراسیون خانه موجب جذاب و زیباتر شدن فضا می شود. انواع مختلف آینه ها موجود است که می توانیم در هر قسمتی
از خانه از آن ها استفاده کنیم. اما در اینجا به مدل ها و طرح های متفاوت آن اشاره می کنیم آینه ای که انتخاب می کنید
نشانه شخصیت شما هست
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 601
  • بازدید ماه : 20,040
  • بازدید سال : 185,080
  • بازدید کلی : 19,839,636
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات