loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1822 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)

تیشرت محرم طرح تاسوعا

تیشرت محرم با طرح تاسوعای حسینی

upload/uc_930.jpg

 

تی شرت عزاداری یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا
برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی می باشد. …

با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم

و همچنین ارسال سفارشات به صورت پستی و زمانی که طی

 خواهد شد تا مرسوله به دست شما کاربر عزیز برسد

توصیه ما این هست که از هم اکنون سفارش خود را انجام دهید

تا در اولویت ارسال قرار گیرید

 و محصول مورد نظر به موقع تحویل داده شود

 

 

قیمت : 170,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مجموعه دریاچه گرافیک - پارت 2

مجموعه دریاچه گرافیک - پارت 2


upload/uc_1138.jpg


مجموعه هزاران سورس گرافیکی ارزشمند

مــورد  نــیاز  طــراحــان  و گـرافـیسـت ها ...

عـنـــاصــر طــراحــی وب ، فونــت ، بــراش  و ...

انـواع بروشـــور، تـراکــت تبلــیغــاتــی، پوستر و بیلورد

ماکــت ســه بعــــدی، طــرح هـــای گـــل  و بـوته، مــجلـه

مجموعه بزرگ سورس های گرافیکی ارزشمند شرکت Graphic River

 به صورت  کاملا  اوریجینال  شامل  9 DVD نقره ای

قیمت : 125,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید احمد سعیدی به نام توی رویاهام همراه با متن (شعر)

با بالاترین کیفیت

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ توی رویاهام از احمد سعیدی - دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام توی رویاهام - متن و تکست آهنگ توی رویاهام از احمد سعیدی - پادشاه دانلود - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید


آهنگ جديد و بسيار زيباي احمد سعیدی به نام " توی رویاهام " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : توی رویاهام // خواننده : احمد سعیدی


دارندگان وبلاگ براي شرکت در يک مسابقه با جوايز هفتگي (تبلت، کارت شارژو...)  و دريافت قالب هاي رايگان و زيبا با جايزه روزانه ميتوانند به فروشگاه در حال تکميل پادشاه دانلود مراجعه کنند. براي شرکت در مسابقه هيجان انگيز  به آدرس www.dlkingshop.ir مراجعه کنيد


پخش آهنگ " توی رویاهام "


متن (شعر) آهنگ " توی رویاهام "
توی رویاهام یکی رو می دیدم
دنبالش گشتم و به تو رسیدم
داشتن تورو آرزو کردم،با این آرزو روزام و سر کردم
انگاری از اول قسمتم همین بود
که دل و سپردم به تو خیلی زود
حالا دیگه عشقت همه ی دنیامه
تو هم منو بخوای من از خدامه
دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات
من به صدات حتی نگات ،عادت کردم و میمیرم برات
دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات
من به صدات حتی نگات ،عادت کردم و میمیرم برات
www.dlking.ir
اینایی که میگم خوب یادت بمونه
به پات میمونم تا ابد عاشقونه
بهترین روزا رو ما باهم میسازیم
کنار هم از هرچیزی بی نیازیم
حالم خوب میشه میبینم خوبه حالت
هرجا که بری خودم میام دنبالت
حالا دیگه عشقت همه ی دنیامه
تو هم منو بخوای من از خدامه
دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات
من به صدات حتی نگات ،عادت کردم و میمیرم برات
دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات
من به صدات حتی نگات ،عادت کردم و میمیرم برات

آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مورد این آهنگ.... دوستش دارین؟... بفرمایید
                             نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

Ahmad Saeedi Ft song called "In my dreams" along with the  text (lyrics), the song is more and more visible. You also hear songs online and download link with the highest quality playback of this song please visit their site. (To receive this code should be registered).

Song name: In my dreams / / Artist: Ahmad Saeedi

عينك ري بن ويفري شيشه شــفاف

عینک ریبن ویفری با شیشه شفاف

upload/uc_1201.jpg

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید
جدیدترین و محبوب ترین طرح عینک ریبن در جهان
محبوب ترین مدل برگزیده ی بازیگران هالیوود و ستاره های محبوب ایرانی

گستره دامنه فعالیت‌های طراحان مد سال‌هاست که به دایره عینک‌، رسیده‌ است. امروزه، از نگاه شرکت‌های طراح و سازنده پوشاک بانوان و آقایان، عینک نیز بخشی از پوشش و البسه محسوب می‌شود. مارک‌های شناخته شده طراحی مانند  ریبن , پلیس بولگاری و شانل... در کنار طراحی انواع لباس‌های رسمی زنانه و مردانه ، کیف، کفش، شلوار، بلوز ، در هر فصلی ، متناسب با رنگ‌ و مدل‌های مد شده، عینک‌ طراحی می‌کنند. این عینک‌ها ممکن است، متناسب با جنسیت و یا اسپرت برای هر دو جنس دختر و پسر طراحی و عرضه شود.

قیمت : 230,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شقایق در تاریخ 1392/10/16 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

گوش دادم خیلی قشنگه ولی دانلود نمیشه؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : دوست من بعضی اوقات بعلت فشار روی هاست کمی دانلود با اختلال مواجه میشه اما لینک کمکی 2 میتونه بهتون کمک کنه . ضمن اینکه آهنگ ها ی جدیدتر روی هاست پرسرعت اپ میشه تا کاربران مشکل کمتری داشته باشند موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,381
  • بازدید ماه : 3,381
  • بازدید سال : 233,244
  • بازدید کلی : 19,887,800
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات