loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 502 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مسعود فتحی به نام تولدم مبارک نیست بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تولدم مبارک نیست مسعود فتحی - متن و تکست آهنگ تولدم مبارک نیست مسعود فتحی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مسعود فتحی  به نام " تولدم مبارک نیست  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : تولدم مبارک نیست // خواننده : مسعود فتحی

ترانه : عقیق ازاد // آهنگ و تنظیم : بهزاد شهریاری

پخش آهنگ " تولدم مبارک نیست " مسعود فتحی



متن (شعر) آهنگ " تولدم مبارک نیست " مسعود فتحی

امسال شب تولدم خیلی غم انگیزه برام
امشب تموم لحظه ها شبرنگ پاییز برام
سال های قبل کنار تو این شمع ها خاموش میشدن
تموم مشکلات من با تو فراموش میشدن
تولدم مبارک نیست دلم گرفته بی انصاف
کسی به جز تو امشب و یادش نرفته بی انصاف
تولدم مبارک نیست چون تو نیستی پیش من
اینو بدون که تا ابد به یادتم همیشه من
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
حالا که نیستی پیش من چه جوری بیخیال باشم
همه بهم میگن بخند چه جوری خوشحال باشم
عکسات و چیدم رو به روم عطرت تو خونه زدم
که فکر کنم کنارمی بد جوری دیوونه شدم
تولدم مبارک نیست دلم گرفته بی انصاف
کسی به جز تو امشب و یادش نرقته بی انصاف
تولدم مبارک نیست چون تو نیستی پیش من
اینو بدون که تا ابد به یادتم همیشه من
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,875
  • بازدید ماه : 15,345
  • بازدید سال : 180,385
  • بازدید کلی : 19,834,941
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات