loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3881 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

 دماســنـج عشــق
LOVE THERMOMETER
http://hamkaran.biz/images/hdamasanj.gif

این یک هدیه معنوی زیباست
آشکار کننده میزان عشق بر اساس حرارت بدن شما 

همه آنچه که برای نشان دادن عشق خود به شریکتان نیاز دارید

http://hamkaran.biz/images/damasanj1.jpg

بهترین هدیه به دوست همسر و خانواده تان

زیرا علاوه بر هدیه مادی میزان عشق خود به آنها را نیز نشان خواهید داد
بالا رفتن حرارت بدن به هنگام دیدار کسانی که دوستشان دارید امری علمی ثابت شده است

قیمت فقط: 9900 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif







دانلود آهنگ زیبایی از حمید عسگری به نام بن بست به همراه متن و تکست و آکورد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ - اهنگ ایرانی - دانلود اهنگ ایرانی - بن بست - حمید عسگری - دانلود اهنگ بن بست حمید عسگری - متن تکست اهنگ بن بست حمید عسگری - شعر اهنگ بن بست حمید عسگری - اکورد اهنگ بن بست حمید عسگری - پادشاه دانلود

نمی تونم از این بن بست به سوی عشق برگردم

پادشاه دانلود افتخار دارد در پاسخ به در خواست تعدادی از کاربران برای قرار دادن اهنگ بن بست حمید عسگری ، این آهنگ زیبا را به همراه متن شعر و اکورد آن برای کاربران گرامی  اماده نموده است.  متن ، تکست (شعر) و اکورد آهنگ بن بست برای انان که حرفه ای تر موسیقی را دنبال میکنند بسیار مناسب خواهد بود.

نام آهنگ : بن بست // خواننده : حمید عسگری 

ترانه : زهرا کلاته // آهنگ : حمید عسگری // تنظیم : محمد محرلو


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن(تکست و شعر ) آهنگ بن بست


فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام

نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم


کسی جز تو نمی دونه چقدر محتاج دیروزم

بگو برگرده اون لحظه که من یک عمره می سوزم

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم

فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام

نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم



اکورد اهنگ بن بست



Am              C         Bb          C      Bb     Dm

فقط     از     شرم    چشماته تمام سر به زیری هام

      Am                F      Gm         F              Bb

نمیدونم بدون تــــــــــــــــو من از آینده چی میخوام

   Am                C                Bb       C         Bb 

نمیتونم    از این  بن بست به سمت عشق بر گردم

Dm             Bb   F Gm                       Bb

تو راهی رو به من وا كن میدونم خیلی بد كردم 


Dm            Gm     Dm                  Gm

كسی جز تو نمیدونه چقدر محتاج دیروز ام

 Dm               Am        C                    Bb

بگو برگرده اون لحظه كه من یك عمره میسوزم.

Dm                      Gm        Dm                Gm

نمیتونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

 Dm             Am         C                      Bb

تو راهی رو به من وا كن میدونم خیلی بد كردم 



لیتک دانلود



برای اطلاع و دریافت مطالب و اهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
پی نوشت  
از اسمان ندا رسید به مومنی ... که یک ارزو کن تا براورده کنیم... گفت: عرض اقیانوس ارام را جاده ای بکشید اسفالته.... ندا امد کاری است صعب و دشوار مصالح فراوان خواهد و بسی کارگر... ارزویی دیگر کن..
گفت: کاری کن زن ها را بشناسم...
ندا آمد : ان جاده که خواستی دوباند باشد یا چهار بانده؟.....!!!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,448
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,636
  • بازدید ماه : 19,106
  • بازدید سال : 184,146
  • بازدید کلی : 19,838,702
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات