loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 373 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Farm-Fresh_gift_add.png طرح 2=1 آغاز شد  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Farm-Fresh_gift_add.png

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Farm-Fresh_gift_add.pngیک گوشی نوکیا 105 بخرید یک  عدد نوکیا 105 دیگر هدیه بگیرید

http://hamkaran.net/upload/uc_2489.jpg

گوشی دوسیمکارته مدل نوکیا  105 با امکان تغییر صدای شما

قابلیت استفاده از دو سیمکارت همزمان

قابلیت نصب مموری , دارای دوربین عکاسی و فیلم برداری و بلوتوث

با قابلیت پشتیبانی از منوی فارسی و قابلیت نگهداری شارژ باطری بالا

آنتن دهی فوق الــعــاده خــــوب ، حـــتـــی در محــــل هــــای کمبـــود سیــــگنال !

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

هزینه ارسال مشتریانی که پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهند رایگان میباشد

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Farm-Fresh_gift_add.pngقیمت 2 عدد گوشی نوکیا 105 فقط : 99000 تومان

 



آهنگ جدید پویا سالکی به نام صدام کردی بهمراه متن

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کدپخش آهنگ

نام آهنگ : صدام کردی // خواننده : پویا سالکی 

ترانه: نازنین ذوالقدر // آهنگ : پویا سالکی // تنظیم : سروش ملک پور 

Download  Pouya Saleki  New song called Sedam Kardi

متن(شعر) آهنگ " صدام کردی " پویا سالکی


من از آخر دنیا برگشتم چقدر تنهای تنها برگشتم

همگی دوره بابا دوره کردن با خستگی همینجا برگشتم

دلم گرفته از تموم دنیا هوای زندگی چند وقته بارونه

که هرکی قول موندن داده با من کجاتونست مثل تو پام بمونه

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجا من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجا من همیشه راه دور رفتم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

درسته امثال و دوباره دیر کردم واسه رسیدنم تاخیر کردم

ولی پام و یه جور بند کن همینجا که از تو بی خود تو برنگردم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجا من همیشه راه دور رفتم

صدات گوشه ی شهر و پر میکرد صدام کردی جوابت و نگفتم

تا نزدیکای من بودی همینجا من همیشه راه دور رفتم

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.52 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.78 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ





Dimo D watch2 Smart Watch

با قابلیت نصب مموری کارت

 

ساعت هوشمند دیمو نسل دوم  DWatch 2

دارای صفحه لمسی به همراه دوربین عکاسی و فیلم برداری

قابلیت اتصال سیمکارت به صورت مستقل و همچنین هماهنگ شدن با گوشی های هوشمند

آنتن دهی فوق الــعــاده خــــوب ، حـــتـــی در محــــل هــــای کمبـــود سیــــگنال !

دارای یک سال گارانتی رسمی شرکت دیمو در همه استانهای کشور

http://hamkaran.net/upload/uc_2484.jpg

به همراه یک سال گارانتی شرکتی دیمو در 26 استان کشور و کارت گارانتی هولوگرام دار

 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 295000تومان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,652
  • بازدید ماه : 17,122
  • بازدید سال : 182,162
  • بازدید کلی : 19,836,718
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات