loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 554 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

http://dayanshop.biz/uploads/images/irnashop/testzani/1.jpg

تست زني به شيوه نفرات اول كنكور كاملترين بسته به روش مهندسي معكوس و منطق فازي به كمك روشهاي ۷ گانه كشف گزينه صحيح

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 4800 تـومـان
    

آهنگ جدید محسن یاحقی به نام من ندیدم بهمراه متن(شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام من ندیدم - متن و تکست آهنگ جدید من ندیدم از محسن یاحقی

آهنگ جديد و  زيباي محسن یاحقی  به نام " من ندیدم   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : من ندیدم // خواننده : محسن یاحقی

ترانه و آهنگ : محسن یاحقی // تنظیم : بابک میرکریمی // میکس : محمد فلاحی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " من ندیدم " محسن یاحقی


متن (شعر) آهنگ " من ندیدم " محسن یاحقی

من ندیدم بدی دنیا رو دستی جلو چشمام و گرفت
اگه صد بار زمین افتادم صد بار خدا دست هام و گرفت
اگه هر لحظه ی عمر یه شکست بود که داد بر بادم
نا امید نشد دلم از آغاز پاشدم ایستادم
من ندیدم بدی دنیا رو من ندیدم امروز بی فردا رو
من ندیدم بدی دنیا رو من ندیدم امروز بی فردا رو
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
توی هر لحظه ی سخت وقتی کسی هم درد نیست
پشتت یه کوه که هیچ حتی کنارتم.یه مرد نیست
اونجا که دنیا برات از همیشه تاریک تره
از لحظه های نمازتم خدا بهت نزدیک تره
من ندیدم بدی دنیا رو من ندیدم امروز بی فردا رو
من ندیدم بدی دنیا رو من ندیدم امروز بی فردا رو
من ندیدم
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

چراغ خواب در چهار رنگ مجزای ثابت و یا ترکیبی از آنها می تواند نورافشانی کند. چراغ خواب لاک پشت، شبها روی سقف و دیوارهای اتاق را ستاره باران می کند و زمان خواب را به زمانی  شاد و مفرح  تبدیل  می کند. آسمان پرستاره آرام و دوست داشتنی ترس از تاریکی بچه ها را کاهش می دهدو آنها را با صور فلکی آشنا می کند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 44500 تـومان

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 750
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 750
  • بازدید ماه : 20,189
  • بازدید سال : 185,229
  • بازدید کلی : 19,839,785
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات