loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3097 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)






راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ همه دنیام تویی از علیرضا طلیسچی - دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی - متن و تکست آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی - پادشاه دانلود
در این ساعت یک آهنگ جدید و شاد از علیرضا طلیسچی به نام همه دنیام تویی  را همراه با متن ، تکست (شعر) آن برای بازدید کنندگان گرامی پادشاه دانلود فراهم نموده ایم. شنیدن این اهنگ شاد را به بازدید کنندگان گرامی توصیه میکنیم.
نام آهنگ : همه دنیام تویی // خواننده : علیرضا طلیسچی 
ترانه ، اهنگ و تنظیم : علیرضا طلیسچی // میکس : مهران عباسی

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن ، تکست (شعر) اهنگ همه دنیام تویی

کسی که با تو باشه همه چی داره/تموم زندگیشو با تو خوشبخته.
براش هیچی تو دنیا غیر ممکن نیست/فقط ندیدنت براش یه کم سخته.
کسی که با تو باشه کم نمیاره/با تو همیشه روی اوج می مونه.
کنار تو یه دنیا دل خوشی داره/بدون تو یه لحظه هم نمیتونه.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.

دوباره عشق روی خوش نشونم داد/با تو یه حس تازه تو دلم جا کرد.
تو که با خنده هات نشستی تو قلبم/با تو یه زندگی نجات پیدا کرد.
دوباره دیدمت غم هامو یادم رفت/دیگه دلم برات طاقت نمیاره.
کنار تو همیشه حال من خوبه/آخه کی مثل من تورو دوست داره.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.

همه دنیام تویی.
اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.
اونی که من دوسش دارم و به خاطرش اینجام تویی.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.
همه دنیام تویی ، لابه لای حرفام تویی / اونی که من دوسش دارم و همه جوره میخوام تویی.



دانلود آهنگ همه دنیام تویی با کیفیت 320
دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود اهنگ از لینک 2
دانلود اهنگ از لینک 3
دانلود اهنگ از لینک 4


دانلود آهنگ همه دنیام تویی با کیفیت 128
دانلود آهنگ از لینک 1
دانلود آهنگ از لینک 2
دانلود اهنگ از لینک 3
دانلود اهنگ از لینک 4


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت  
وضعیت الان مردم ... یه دل میگه بخر بخر ..گرون میشه... یه دل میگه نخر نخر ارزون میشه...
پادشاه دانلود : خدا ارزونی رو رحمت کنه بخر بخر...



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,279
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,467
  • بازدید ماه : 18,937
  • بازدید سال : 183,977
  • بازدید کلی : 19,838,533
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات