loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 670 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای سینا حجازی به نام زن بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ زن از سینا حجازی - متن و تکست آهنگ زن از سیا حجازی - متن آهنگ جدید سینا حجازی به نام زن

آهنگ جديد و بسيار زيباي سینا حجازی  به نام " زن  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما میتوانید اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهید و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

من یه عمره واسه دیدن عشقم، چشامو میبندم

نام آهنگ : زن // خواننده : سینا حجازی 

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " زن "


متن (شعر) آهنگ " زن "

من عاشق یه زنم تو خیالم باهاش حرفام و می زنم خوبه حالم
منو می فهمه اونو می فهمم من عاشق فکرای محالم
خوش می گذره باهاش حالم خوبه اصلا انگار همه عالم خوبه
نمی فهمه گاهی تیکه هام و بعضی وقت ها میوه کالم خوبه
پر حاله چشماش خندونه پر حرفه لباش قندونه
می خنده می خنده می خنده آرومه نم نم بارونه
نفس اشک داره همون که می خوامه
دیونه وار زیباست جون توی رویامه
همه عاشقا دارن چش تو چشم هم دیگه می خندن
من یه عمره واسه دیدن عشقم چشام و می بندم
همه عاشقا دارن چش تو چشم هم دیگه می خندن
من یه عمره واسه دیدن عشقم چشام و می بندم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
وقتی چشام بازه همون خندون سابقم چشام و که می بندم غمگین و عاشقم
زندگی با چشم باز زندونه چشمام و که می بندم کی می دونه
دلم تنگ میشه چشام و میبندم اونم برام آواز می خونه
پشت فرمونم و با اونم خدایا پس کی داره می رونه
دنیای من با چشم بسته زیبا تره
تو این همه زیبایی  چشام و می بندم من خوابم نمی بره
خوش می گذره باهاش حالم خوبه اصلا انگار همه عالم خوبه
نمی فهمه گاهی تیکه هام و بعضی وقت ها
همه عاشقا دارن چش تو چشم هم دیگه می خندن
من یه عمره واسه دیدن عشقم چشام و می بندم
همه عاشقا دارن چش تو چشم هم دیگه می خندن
من یه عمره واسه دیدن عشقم چشام و می بندم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
Ft Sina Hejazi song called "Woman" with  text (lyrics) This song is ready for visitors. You can listen to the songs online and download it with double the quality. I shut my eyes for see my loveSong Name: Woman  / / Artist: Sina Hejazi
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,582
  • بازدید ماه : 17,052
  • بازدید سال : 182,092
  • بازدید کلی : 19,836,648
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات