loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 389 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته - متن و تکست آهنگ فرشته پژمان جمشیدی

آهنگ جديد و بسيار زيباي پژمان جمشیدی  به نام " فرشته  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : فرشته // خواننده : پژمان جمشیدی

آهنگ : اشکان خطایی // تنظیم : فرشاد فارسی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " فرشته " پژمان جمشیدی 



متن (شعر) آهنگ " فرشته " پژمان جمشیدی

 تو  فرشته ای که بازم اومدی تو رویام
هنوزم طعم صدات و عاشقونه می خوام
تو از تموم دنیا موندی برام و
من دنیام و با تو زیباتر می خوام و
به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و
تو صدای تپش قلب منی
تو نمی تونی دلم و بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفام و به خاطر بیار
تو صدای تپش قلب منی
تو نمی تونی دلم و بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفام و به خاطر بیار
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
تو فرشته ای که بازم اومدی تو رویام
هنوزم طعم صدات و عاشقونه می خوام
تو از تموم دنیا موندی برام و
من دنیام و با تو زیباتر می خوام و
به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و
تو صدای تپش قلب منی
تو نمی تونی دلم.و بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفام و به خاطر بیار
تو صدای تپش قلب منی
تو نمی تونی دلم و بشکنی
من دوست دارم تو این روزگار
حالا حرفام و به خاطر بیار
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 2,024
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 21,463
  • بازدید سال : 186,503
  • بازدید کلی : 19,841,059
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات