loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2584 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش پخت ماهی

طعم واقعی ماهی را در این آموزشها بچشید !!

آموزش انواع غذاهای جدید و امروزی با ماهی

 

http://hamkaran.biz/images/mahi1_hamkaran_biz.jpg


آیا می دانید


پزشکان مصرف مداوم  ماهی را توصیه نموده اند؟


آیا خواص ماهی و امگا 3 موجود در آن را می دانید؟

اسید چرب امگا 3 از دیابت نوع 1 در کودکان جلوگیری می کند

مادران باردار با مصرف روغن ماهی از زود متولد شدن نوزاد جلوگیری می کنند
روغن ماهی موجب افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن می گردد
ماهی موجب سلامت و افزایش قدرت بینایی می گردد
ماهی از افسردگی و پریشانی جلوگیری می کند

قیمت : 4500 تومان            تعداد : 2 سی دی

http://hamkaran.biz/product/buy.gif






اهنگ جدید نیما مسیحا به نام سوءظن بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های ایرانی - دانلو د ترانه های ایرانی - متن اهنگ های جدید - تکست و شعر ترانه های جدید - دانلود آهنگ جدید سوء ظن از نیما مسیحا - دانلود اهنگ جدید نیما مسیحا به نام سوء ظن - متن و تکست آهنگ جدید نیما مسیحا به نام سوء ظن - تکست و شعر اهنگ جدید سوء ظن به نام نیما مسیحا - متن و تکست و دانلود اهنگ جدید نیما مسیحا به نام نیما مسیحا - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود برای این ساعت یک آهنگ ملایم و زیبا و جدید از نیما مسیحا به نام سوء ظن را برای شما اماده کرده است. سوء ظن که روایتی ارام از بی وقایی است را به همه دوستداران اهنگ های ارام و غمگین تقدیم میکنیم. آهنگ جدید سوء ظن از نیما مسیحا را بهمراه متن، تکست (شعر) اهنگ در ادامه مطلب قابل دریافت است. امیدواریم از ان لذت کامل را ببرید.

نام آهنگ : سوء ظن // خواننده : نیما مسیحا

ترانه : مهشاد عرب // آهنگ : علیرضا قرایی منش // تنظیم : رضا تاجبخش


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن، تکست (شعر) آهنگ سوء ظن


بدون من کجا بودی   که از این خونه بهتر بود

کنارت کی قدم میزذ   که حتی از منم سر بود

سرت گرم کی بودش   که من از یاد تو رفتم

حواست پیش کی مونده   که یادش میکنی هر دم


تو رو میگیرن از دستم    نمیمونی برای من

به هم میریزه این عشق و   دلیلش میشه سوء ظن

تو رو میگیرن از دستم    نمیمونی برای من

به هم میریزه این عشق و   دلیلش میشه سوء ظن

دلیلش میشه سوء ظن

www.dlking.ir

کجا قلبت هوایی شد   که اینجا موندنت سخته

بگو من اشتباه کردم   یا این بد فالی از بخته

چرا عین خیالت نیست   که من با کی ،کجا باشم

کجا پنهون کنم عشق و   توی رویای کی جا شم

چه زود از چشمت افتادم   چه ساده رد شدی از من 

چقدر راحت خطا کردی   چه اسون شد برات رفتن


کجا قلبت هوایی شد   که اینجا موندنت سخته

بگو من اشتباه کردم   یا این بد فالی از بخته

چرا عین خیالت نیست   که من با کی ،کجا باشم

کجا پنهون کنم عشق و   توی رویای کی جا شم

چه زود از چشمت افتادم   چه ساده رد شدی از من 

چقدر راحت خطا کردی   چه اسون شد برات رفتن

www.dlking.ir

بدون من کجا بودی   که از این خونه بهتر بود

کنارت کی قدم میزذ   که حتی از منم سر بود

سرت گرم کی بودش   که من از یاد تو رفتم

حواست پیش کی مونده   که یادش میکنی هر دم


تو رو میگیرن از دستم    نمیمونی برای من

به هم میریزه این عشق و   دلیلش میشه سوء ظن

تو رو میگیرن از دستم    نمیمونی برای من

به هم میریزه این عشق و   دلیلش میشه سوء ظن

دلیلش میشه سوء ظن



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

سوء ظن

 

کیفیت 320

سوء ظن

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

سوء ظن

 

کیفیت 320

سوء ظن

 برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت 
 
با تمام وجود گناه کردیم... نه نعمتش را از ما گرفت ... و نه گناه ما را فاش کرد...
اگر اطاعتش کنیم... چه میکند؟.....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1,171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,780
  • بازدید ماه : 1,201
  • بازدید سال : 166,241
  • بازدید کلی : 19,820,797
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات