loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1260 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید دانیال صدری به نام غم غربت به همراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ غم غربت از دانیال صدری- دانلود اهنگ جدید دانیال صدری به نام غم غربت - متن و تکست اهنگ غم غربت از دانیال صدری - متن و دانلود اهن غم غربت از دانیال صدری - پادشاه دانلود

برای این ساعت ، پادشاه دانلود اهنگ زیبای غم غربت را با صدای دانیال صدری برای شما فراهم نموده است که همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ تقدیم میگردد . 

نام آهنگ : غم غربت // خواننده : دانیال صدری

ترانه : دانیال صدری و بیژن همایون // آهنگ : دانیال صدری // تنظیم : بیژن همایون


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ غربت غم از دانیال صدری


هنوزم غروبا به یاد چشات 

خودم رو به اغوش غم میزنم

واسه بی کسی این دل خسته رو 

به شبهای بی انتها میبرم

واسه پیدا کردنت ناگزیر همه دنیا رو زیر و رو میکنم

غم و تو قفس میکشونم  یه روز با دستای گرمت طلوع میکنم


 دو عاشق هرجا به هم خیره شن دل تنگمو باز به غم میزنه

دو عاشق که از عشق دم میزنن من خسته رو تا جنون میبره

همونقدر دلم تنگ میشه برات

که میبوسم هر شب عکسای تو

به بخت خودم پشت پا میزنم

اگه برنمیگرده دریای تو


من از درد این دوری و بی کسی 

میخوام حرفمو با بهونه بگم

میخوام غربت  بی تو بودن بره

شاید این ترانه نزاره بگم

واسه پر شدن از احساس تو ست

که عشق برام مثل یه مرهمه

تو این زندون بی قفس با دلم 

فقط اشک میگه که درد مبهمه


دو عاشق هرجا به هم خیره شن دل تنگمو باز به غم میزنه

دو عاشق که از عشق دم میزنن من خسته رو تا جنون میبره

همونقدر دلم تنگ میشه برات

که میبوسم هر شب عکسای تو

به بخت خودم پشت پا میزنم

اگه برنمیگرده دریای تو


اگه بر نمیگرده دریای تو  یه روز شیشه عمرم و میشکنم

دارم بی تو من خودکشی میکنم

نمیتونم از تو من بگذرم



پخش آنلاین و دانلود اهنگ غم غربت از لینک 1

دانلود مستقیم اهنگ غم غربت از لینک 2

دانلود اهنگ غم غربت از لینک 3


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
پی نوشت 
 
همه گلها به دست انسان چیده شدند... تنها گل خشخاش انتقام همه گلها را از ادمها گرفت.....!!!!!



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,450
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,091
  • بازدید ماه : 4,091
  • بازدید سال : 233,954
  • بازدید کلی : 19,888,510
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات