loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 428 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام دلم خواست بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دلم خواست از مهدی یغمایی - متن و تکست آهنگ دلم خواست مهدی یغمایی- کد پخش آهنگ دلم خواست در وبلاگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدی یغمایی  به نام " دلم خواست  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : دلم خواست // خواننده : مهدی یغمایی

ترانه: حامد صوفی پور // آهنگ : مهدی یغمایی // تنظیم: پورزاد علایی // میکس: مهران عباسی

پخش آهنگ " دلم خواست " مهدی یغمایی




متن(شعر) آهنگ " دلم خواست " مهدی یغمایی

دلم خواست از خونه بیرون زدم
دلم خواست و زیر بارون زدم
مگه میشه بغضم رو پنهون کنم
نمی تونم این سخت و آسون کنم
دلم بی هوا واسه تو تنگ شد
نبودت تو دنیام پر رنگ شد
نبودی که تو غصه درجا زدم
دلم خواست و دل به دریا زدم
چقدر خاطره داره یادم میاد
چقدر سخته سر درد این روزها
تو هر گوشه ی خونه یاد تو هست
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خاطره داره یادم میاد
چقدر سخته سر درد این روزها
تو هر گوشه ی خونه یاد تو هست
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خونه نامرده این روزها
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
یه روزی دلت خواست و رد شدی
دلت خواست و درد ممتد شدی
یه روز سوختم زندگیم دود شد
همه آرزوهام نابود شد
تو رفتی که دنیا باهام قهر کرد
برام زندگی رو مثل زهر کرد
تو رفتی دلم خواست داغون بشم
دلم خواست هم پای بارون بشم
چقدر خاطره داره یادم میاد
چقدر سخته سر درد این روزها
تو هر گوشه ی خونه یاد تو هست
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خاطره داره یادم میاد
چقدر سخته سر درد این روزها
تو هر گوشه ی خونه یاد تو هست
چقدر خونه نامرده این روزها
چقدر خونه نامرده این روزها
♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.02 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " دلم خواست " مهدی یغمایی در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود کپی کنید




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 1,197
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,018
  • بازدید ماه : 32,403
  • بازدید سال : 197,443
  • بازدید کلی : 19,851,999
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات