loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2620 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)
موسیقی وسط سریال زمانه
راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ اعتراف از گروه 7 - دانلود اهنگ جدید گروه 7 به نام اعتراف - دانلود اهنگ اعتراف از گروه سون - متن و تکست اهنگ اعتراف از گروه 7 - متن و دانلود اهنگ اعتراف از گروه 7 - ترانه میانی سریال زمانه - پادشاه دانلود
موسیقی سریال زمانه که هر شب از شبکه سوم پخش میشود کار گروه 7 (سون باند ) است. در پست های قبلی تیتراژ این سریال را برای شما قرار داده بودیم اکنون ترانه ای که در وسط این سریال توسط گروه 7 اجرا شده را برای کاربران گرامی قرار داده ایم. اهنگ اعتراف کاری از گروه سون 7 که بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای شما در ادامه اماده دریافت شده است.
نام آهنگ : اعتراف // گروه 7
ترانه: علیرضا پیروزی // اهنگ : امیر قنادی // تنظیم : ارش قنادی و کیارش پوزشی

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن ، تکست (شعر) اهنگ اعتراف از گروه 7

اين که دلم گرفته و نمي تونم دل بکنم
دليل دلتنگي من تنها فقط خود منم
 تموم حرفام و بايد فقط واسه تو بزنم
درگير اين دنيا شدم دنياي من محدود شد
 وقتي فراموش کردمت دار و ندارم دود شد
www.dlking.ir
 دوري من از تو فقط عذاب بي اندازه داشت
بي خبر از اينکه نگاهت منو تنها نميزاشت
هر لحظه که فکر مي کنم اين همه از تو دور شدم
دوباره گري ه ام مي گيره دلم مي گيره از خودم
www.dlking.ir
همهمه ي اين روزگار منو به تنهايي سپرد
فکر زمين و آدماش از دل من ياد تو برد
دوست دارم دوست داشتنم مهم تر از جونه برام
اين بدترين گناهه که از تو بجز تورو بخوام
سخاوت دستهاي تو دنيام و مي سازه هنوز
با اين همه گناه من آغوش تو بازه هنوز


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود مستقیم از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
پی نوشت 
 
آمدی جانم به قربانت... حالا هم دیر نیست...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 641
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 2,287
  • بازدید ماه : 7,749
  • بازدید سال : 172,789
  • بازدید کلی : 19,827,345
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات