loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1663 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

البوم بی تو قسمت 2 از پیمان زارعی با همراهی محسن یگانه و مهی احمد وند همراه با متن آهنگ 

آهنگ های گناه و دارم از دست میدمت

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن اهنگ های جدید - دانلود البوم بی تو از پیمان زارعی - دانلود البوم جدید پیمان زارعی به نام بی تو - متن و تکست اهنگ های البوم بی تو از پیمان زارعی- متن و دانلود اهنگ های البوم بی تو از پیمان زارعی - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود طبق وعده داده شده البوم زیبای بی تو از پیمان زارعی را که با همراهی محسن یگانه و مهدی احمد وند ارائه شده است در سه قسمت به کاربران گرامی تقدیم خواهد نمود در این ساعت قسمت دوم این البوم شامل اهنگ های گناه و دارم از دست میدمت را همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ ها تقدیم میکنیم.

نام اهنگ ها : گناه و دارم از دست میدمت

خوانندگان : پیمان زارعی و مهدی احمد وند

ترانه و آهنگ : محسن یگانه ،‌ پیمان زارعی و محمد شجاع 

تنظیم : مهدی احمدوند ، آرش خادمی ، علیرضا افشار و فرزان حسنوند

میکس و مستر : مهدی احمدوند ، آرش خادمی ، علیرضا افشار و رضا پور رضوی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ گناه از پیمان زارعی


تو با شکستن دلم داري گناه ميکني

من التماس مي کنم فقط نگاه مي کني

يه کوه غصه تو دلم به داد من نمي رسي

پرم از اين گلايه ها تو لحظه هاي بي کسي


بمون ولي يادت نره اين التماس آخره

ميگن  که هر کي که عاشقه ساده از عشق نمي گذره

ببين يکي ديوونه وار هنوز برات دلواپسه

گريه امونمو بريد هواي قلب من پسه


اگرچه به شباي من تو گريه هديه ميکني

آروم نميگيره دلم وقتي تو گريه مي کني

تمام کوله بارتو رو شونه هاي من بذار

نگذر از اين شکسته دل تو رو خدا طاقت بيار


بمون ولي يادت نره اين التماس آخره

ميگن هر کي که عاشقه ساده از عشق نمي گذره

ببين يکي ديوونه وار هنوز برات دلواپسه

گريه امونمو بريد هواي قلب من پسه


متن ، تکست (شعر) اهنگ دارم از دست میدمت از مهدی احمد وند و پیمان زارعی


نموندي پاي حرفات و بازم چشمامو تر کردي

ديدم با گريه مي رفتي محاله ديگه برگردي

حالا من موندم و اين بغض با اون عکس روي ديوار

يه کابوس تو شباي من تمام لحظه هام تکرار

تکرار


 باز نموندی تا تهش  پاي حرفي که زدي

من برات مي مردم اما تو بهم نارو زدي

باورش سخته برام تو رو از دست مي دمت

وقتي محتاج تو بودم با غريبه ديدمت


تو که مي دوني داري با رفتنت همه ي آرزوهامو مي بري

من اصن هيچ بگو از خاطره هام چه جوري ساده ي ساده مي گذري

اون غريبه چي داره توي نگاش که دلت براي اون پر مي زنه

مي دونم برات مهم نيست که يکي داره پشت سر تو جون مي کنه


 باز نموندی تا تهش  پاي حرفي که زدي

من برات مي مردم اما تو بهم نارو زدي

باورش سخته برام تو رو از دست مي دمت

وقتي محتاج تو بودم با غريبه ديدمت




پخش آنلاین و دانلود اهنگ گناه از لینک 1


دانلود مستقیم اهنگ گناه از لینک 2


دانلود اهنگ گناه از لینک 3



پخش آنلاین  دانلود آهنگ دارم از دست می دمت از لینک 1


دانلود مستقیم اهنگ دارم از دست میدمت از لینک 2


دانلود اهنگ دارم از دست میدمت از لینک 3



دانشگاه مجازی محصولات ادوب - کلیک کنید-



برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
وقتی میگن از هر 100 نفر 80 نفر از اسهال رنج میرن .. یعنی اینکه اون 20 نفر از اسهال لذت میبرن؟...!!!



 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,865
  • بازدید ماه : 2,865
  • بازدید سال : 232,728
  • بازدید کلی : 19,887,284
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات