loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1260 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید حامد زمانی و رضا هلالی به نام امام حسین بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

** ویژه ماه محرم و ایام عزاداری **

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ امام حسین از حامد زمانی و رضا هلالی- آهنگ امام حسین از حامد زمانی - کد پخش آهنگ امام حسین 

آهنگ جديد و بسيار زيباي حامد زمانی و رضا هلالی  به نام " امام حسین  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است.شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد.

نام آهنگ : امام حسین // کاری از : حامد زمانی و رضا هلالی

متن(شعر) آهنگ " امام حسین " حامد زمانی و رضا هلالی


السلام علیک یااباعبدالله

من لی غیرک، من لی غیرک

من که ندارم کسی رو به غیرت

آرزومه با دعاهای خیرت

پا بذارم جای پای زهیرت

انی سلم لمن سالمکم

انی حرب لمن حاربکم

قلبم میزنه با ضرب سینه زنیت

می خونه عشق منه یا حسین

تو کل دنیا فقط حسین دلسوزمه

یکی یکی هیات ها مسیر هر روزمه

السلام، السلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشی مرا

السلام، السلام ای شهید کریلا

ماه روی نیزه ها می کشی مرا

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

منی که هر نفسم اسم تو گفتم

نکنه یه روزی از چشات بیفتم

به منه مرده ی جون تازه دادی

برا نوکریت به من اجازه دادی

حرمت رویای من

دین من دنیای من

بنویسید روی سنگ قبر من

آقای من دنیای من

اللهم اجعل محیایَ، محیای من

من برای تو گریه می کنم

تو برای من آقای من

حی علی البکا، حی علی البکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

حی علی البکا، حی علی البکا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

عریان کربلا عطشان کربلا

سلطان کربلا ، سلطان کربلا

دستم را بگیر تو دریایی من کویر

امیری نعم الامیر یاحسین

حرم نگو خونمه عزیز تر از جونمه

با دست نشونم بده بگو که دیونمه

چقده بگم آقا هوات و کردم

کاش بیام به کربلات و بر نگردم

به صدام امون بده به دلم جنون بده

بی سر و سامونتم بیا به من سامون بده

لیلای من یک خبری به مجنون بده

من که مردم کرب و بلات و نشون بده سامون بده

این الطالب بدم المقتول بکربلا

این الطالب بدم المقتول بکربلا

این الطالب بدم المقتول بکربلا

این الطالب بدم المقتول بکربلا

این الطالب بدم المقتول بکربلا

 حی علی العزا

فی ماتم الحسین مظلوم کربلا

♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 15.3 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 6.13 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " امام حسین " حامد زمانی و رضا هلالی در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود قرار دهید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,351
  • بازدید ماه : 2,351
  • بازدید سال : 232,214
  • بازدید کلی : 19,886,770
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات