loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 541 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید خشایار اعتمادی به نام رفتنت نبودنت نیست بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ رفتنت نبودنت نیست خشایار اعتمادی - متن و تکست آهنگ رفتنت نبودنت نیست خشایار اعتمادی

آهنگ جديد و بسيار زيباي خشایار اعتمادی  به نام " رفتنت نبودنت نیست  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : رفتنت نبودنت نیست // خواننده: خشایار اعتماددی

ترانه : روزبه بمانی // آهنگ و تنظیم : علیرضا افکاری


پخش آهنگ " رفتنت نبودنت نیست " خشایار اعتمادی


متن (شعر) آهنگ " رفتنت نبودنت نیست " خشایار اعتمادی

رفتن تو نمی تونه مرگ این خاطره ها شه
بذار بین ما همیشه یه نفس فاصله باشه
رفتن تو نمی تونه تو رو از دلم بگیره
تو به هر راهی که میری پای من سمت تو میره
رفتن تو  یه طلوعه تا تمامت و ببینم
ریشه کن تو باور من ، من زمینم
سهم من از تو همین بود پای عشق تو بشینم
تو چه باشی چه نباشی من همینم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
مرز دریای تو با من پر نمیشه با سرابم
ای تمام حسرت من ، من کجای این عذابم
واسه من هر جا تو باشی آخر دنیا همون جاست
رفتنت نبودنت نیست رفتنت ادامه ی ماست
رفتن تو  یه طلوعه تا تمامت و ببینم
ریشه کن تو باور من ، من زمینم
سهم من از تو همین بود پای عشق تو بشینم
تو چه باشی چه نباشی من همینم
   ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت  320 حجم: 6.8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 2.7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 20,060
  • بازدید سال : 185,100
  • بازدید کلی : 19,839,656
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات