loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 580 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2447.jpg


آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام حرفای تودلی بهمراه متن(شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Mehrzad Amirkhani  New song called  into the heart of words 

نام آهنگ : حرفای تودلی // خواننده : مهرزاد امیرخانی

ترانه : مهرزاد امیرخانی // آهنگ : امین رستمی // تنظیم : پازل باند

Song name:into the heart of words                   Singer: Mehrzad Amirkhani

Lyrics:Mehrzad Amirkhani        Music: Amin Rostami              Arrangement:Puzzel Band

متن(شعر) آهنگ " حرفای تودلی " مهرزاد امیرخانی


توی خیابون بارون گرفته لیلی چشاشو از مجنون گرفته

عین جنون عشقای کوتاه جاده تموم شد از اول راه

ووهوو عشق و کم دارم حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه  وجود خسته ام خسته

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

اسمش عذابه اسمش فریبه بازی با قلب تنگ غریبه

ماتم گرفته دنیای عشق و از دل بریدیم پاهای عشق و

ووهوو عشق و کم دارم حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه  وجود خسته ام خسته

ووهوو عشق و کم دارم

حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه  وجود خسته ام خسته

توی خیابون بارون گرفته

لیلی چشاش و از مجنون گرفته

عین جنون عشقای کوتاه

جاده تموم شد از اول راه

ووهوو عشق و کم دارم

حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه

با همه  وجود خسته ام خسته

اسمش عذابه اسمش فریبه

بازی با قلبه تنگه غریبه

ماتم گرفته دنیایه عشقو

از دل بریدیم پاهایه عشقو

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.66 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " حرفای تو دلی " از مهرزاد امیرخانی در وبلاگ شما






http://hamkaran.net/upload/uc_2438.jpg
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 640
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 20,079
  • بازدید سال : 185,119
  • بازدید کلی : 19,839,675
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات